Inlägg från: Ananias |Visa alla inlägg
  • Ananias

MAJ 2010 del 4

Äh skit..gick visst inte att länka..skit samma...

superfin klänning Martinaa

• Ananias

bluebride- uff då..låter som det är mycket elände just nu! Hopaps det ljusnar snart!
    hoppas sjukhusbesöken går smidigt!

• Ananias

anna- kan man inte lyssna på den sången någonstans.-..letade på svt hemsida men hittade ej..trodde man skulle kunna se alla bidrag där

våra låtar som vår solist ska sjunga är Du är allt med Sonja Alden och så en sång som heter Annie´s song...tycker om de ..dom är fina

• Ananias

bluebride- vart beställde du ifrån? ja beställde nyss från bröllopsbubblor 2 fpk ! Hoppas de kommer smidigt fram

• Ananias

Fröken strössel- jag har också tapet och ingen text. sätter ett guldhjärta på bara! är nöjd. Finns bild i galleriet!
    tips ..ta 120 g papper isälelr för det vanliga 80 g eller va det nu ligger på..annars lyser texten igenom.

• Ananias

www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=Fingerburen brudbukett&p3=Här en lång bukett med röda rosor, nejlikeblad och murgröna, en stomme av olika trådar

verligen annorlunda. funderar på en sånn faktiskt.. fast inte de blommorna i men just en s¨ån lång

va tycker ni?

• Ananias

äh gick inte att länka..skit ..
    men det var liksom en lång brudbukett man bar på fingret o så låg den jäms med sidan o på golvet.
    jättetufft istället för tradionell...

• Ananias

tatoo82- ne vet inga priser men ja ska ner på stan imorgon och då ska ja ner o fråga om de kan uppskatta ungefär va den skulle gå på! kan medela va de säger. beror väl lite på va man ska ha för blommor i kan ja tro.
    skulle vara så kul att ha en lite annorlunda...o skulle kännas mera naturligt för mig att hålla den så...

en annan favorit är denna
    www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=Designade brudbuketter&p3=En rosspira med ruby red rosor, spira i guldtoner, pärlor etc

• Ananias

Hörrni!!! Jag vill ju ite se ut som ett lik på dagen D men har ingen lust att ränna in till stan för att sola i solarium heller. Undrar helt sonika om det finns någon bra brun utan sol som fungerar eller något annat alternativ som är bra!

Om man ska sola, hur många ggr innan tror ni man måste sola för att få lite färg

• Ananias

Fröken strössel- ang dukar...omd et visar sig att det är lite genomskinligt kan du köpa vita pappersdukar o lägga under o sen duken ovanpå. så ska jag göra för att slippa att det lyser igenom..men ja tejpar pappduken under bordet så den inte ligger o prasslar under bordet o på sidorna liksom.
    vi kör med knoppa lakan

• Ananias

fröken strössel- aha ok ja förstår

Alltså ja har fastnat rejält i blombukett ljungeln..hur fan ska man kunna välja???? vaje bukett ja ser tänker ja..DEN ska ja ha..sen ser ja en ny...har ni bestämt er? ja trodde det skulle vara enklare!

Idag hos frissan visade hon mig en massa bilder och så fick ja se e som var bunden runt handleden och hängde ner kanske 2 - 3 dm...VA SKITFIN. kändes precis som jag! så är helt inne påd et nu... men liksom va ska man ha i osv osv osv...

• Ananias

martinaa- ja precis sånn är jag med egentligen o försökte göra så i veckan..tyckte i princip de kunde bestämma vilken bukett ja skulle ha=) slutade med 32476 följdfrågor om färger o ditt o datt va skulle mannen ha på sig o ja o va skulle ja ha i håret osv osv..gick hem med 2 adresser att kolla på blommor...hmm som att det hjälpte..nu är jag mer förvirrad än någonsin..men tror ja hakat upp mig på en handledsbukett nu=)

• Ananias

anna- ja vet det är svinigt dyrt men det tänker ja unna mig. dit ja ska gå tar de 3200 för både frissa o smink. det tar ca 4 timmar den dagen och sen ingår provuppsättning och det skulle ta 2 tim ca. så tänker man så att de lägegr ner 6 kanske 7 timmar på mig känns det överkomligt. + att det är en helg, så då tar det mera. men men man kunde ju lagt de på annat=) men vill man va fin...h aha

• Ananias

avalon- jag lämnade in min för lite finjusteringar hos sömerska och hon pressade den då. det var för övrigt i en brudbutik där de har en sömmerska!

• Ananias

avalon-nej jag hade inte köpt klänningen där! Men de hjälpte mig att sy fast axelbanden o fixa så ja kna hänga upp släpet mm mm. o så köpte ja underkjolen där också!

• Ananias

Halloj nu får ni allt uppdatera mig om ja missat något sen i onsdags! Vi har flyttat in i vårt hus och haft fullt upp med tapetsering och målning o uppapckning och ja ni vet allt som följer med flytt=)

Svar på tråden MAJ 2010 del 4