MAJ 2010 del 4
Vill du visa klänningen? Nyfiken
Vill du visa klänningen? Nyfiken
ok, då får jag vänta helt enkelt
Sånt som händer Gör ju inget att den infon finns på infobladet istället.
Jag vill ha min klänning! Det har bara gått två månader och kan ta tre till så det är långt kvar men jag är så ivrig
Annika: Ja jisses, verkligen tur!
Mysigt med spa kvällen innan. Jag kommer ha samma upplägg med min "inofficiela" tärna. Vi kommer bo på fint hotell och mysa tillsammans kvällen innan, ska bli jättekul!
Jag har också funderat fram och tillbaka om natten innan. Nu blir det så att jag och min vän sover på fint hotell och myser tillsammans men det kommer nog kännas lite skumt att inte sova med min kille. Men det blir bra tror jag, det är ju bra om en av oss kan sova. Skulle vi sova tillsammans kanske jag skulel hålla honom vaken hela natten för att jag var så nervös
Härligt att ha den klar Cia! Alltid lika skönt att kunna bocka av saker på listan.
Jag har hamnat i ett litet bröllopsvakum. Skulle gärna hålla på och fixa med bröllopet men vet inte vad jag ska ta tag i. Inbjudningarna är utskickade, allt som vi kunnat boka är bokat, klänning beställd, min killes kläder och skor är inköpta... Finns säkert mycket smått jag kan göra men vet inte riktrigt vad. Funderar på att översätta festhäftet eftersom vi kommer ha en amerikansk gäst men det är ju inget som är någon brådska med direkt
Annars så måste jag bara säga att jag blivit tolalt förälskad i Microsoft publisher. Så himla smidigt program att göra festhäften i. Satt först och pillade i Word men insåg snart att det skulle bli en mardröm så jag testade Publisher istället och det är hur smidigt som helst både att fixa själva häftet och skriva ut. Me like!
God jul på er alla majbrudar! Idag sticker jag ner till Skåne för att fira jul.
Hej på er! Nu har jag tagit mig ur soffan och slutat äta chokladpraliner, vilken härlig jul jag haft
jaoo: Låter som en jättejobbig situation. Hoppas att det går bra att prata med din svägerska så att ni får det som ni vill ha det.
Hanna: Jag förstår oron i att beställa från Kina men som sagts av andra så verkar många bli nöjda med sina kinaklänningar och jag tyckte att den klänningen var jättefin!
Cia: Vart bär det av?
Igår träffade jag de som ska vara toastmasters och det är så himla kul att se hur engagerade de är. De har nu bett om en lista på alla gäster... Vet inte vad håller på att koka ihop
God fortsättning på er! Ja nu är det vårt år
Vi bestämde datum i februari förra året så har varit en låååång väntan!
Igår pratade vi igenom vad som måste fixas nu och to do listan känns hanterbar måste jag säga!
EmMagnus: Har du något tips på en smidig korsett/torsolette? Min klänning har ingen snörning utan bara blixlås så något lite stadigare/säkrare under skulle kännas bra. Hade tänkt köpa en vanlig axelbandslös bh men det kanske inte är det bästa.
Här händer det grejer, jättekul att läsa om vad ni har för er!
Hanna och snuttfia: Superfina klänningar! Hanna, ska du beställa båda två stycken
Inatt hade jag en bröllopsdröm. Drömde att allt var klart, vi var stylade och superfina och redo för fotograferingen. Precis då kommer min kille på att han glömt boka fotograf!
Får nog dubbelkolla den bokningen känner jag!
Idag ska vi ringa och prata med de vi ska hyra serveringspersonal från. Ska bli skönt att få det gjort också.