Inlägg från: a n n a |Visa alla inlägg
  • a n n a

MAJ 2010 del 4

jag har oxå kommit igång med träningen - ska ha en klänning där det "krävs" välformade axlar och armar, tur man har en karl som kan agera personlig tränare och ge de rätta övningarna t mig och mina hantlar ;) så idag till mästarnas mästare är det dags att träna igen... :)

• a n n a

jaao: me to! jag tränar för att behålla vikten :) annars rasar jag o det är inte speciellt bra...

• a n n a

men Zumba kan man väl göra hemma? Jag som ensamstående mamma ÄLSKAR hemmaträning - gärna framför teven till ngt bra teveprogram :)

• a n n a

jag har oxå funderingar kring det här m secret box - vet en fotograf här i malmö som jag skulle kunna tänka mig att anlita...

men jag vill ha bilder m mig o den blivande oxå...och med min växande mage...hade kunnat bli jättefina....hrm, kanske ngt att ge som helt paket i morgongåva till maken - secretbox tillsammans...?? :)

• a n n a

vi kommer att spendera bröllopsnatten i vår övernattningslägenhet i den stad där vi ska gifta oss, den ligger lika långt fr restaurangen som hotellet så det känns enklare att gå "hem" :)

dock ska vi ha en mysweekend på Ystad Saltsjö Bad ngn helg senare. Den som spar, han har ;)

• a n n a

igår kom mina klänningar och hittills har jag bara känt på kvalitén och den känns helrätt...det är vanliga trikåklänningar, men det är vad som kommer att kännas skönast mot en växande mage tror jag :)

i helgen ska jag prova dem tillsammans med den blivande och fundera hur vi ska piffa till dem :) det lutar åt en röd underkjol som kommer att sticka fram och bli till ett släp...lite prinsessdröm måste man ju ha ;)

• a n n a
    Martinaa skrev 2010-02-11 21:05:19 följande:
    Tänkte ringa och höra nån dag vad denna musiker kan och inte kan. Hade varit toppen med någon som både kan spela in- och utgångsmusik på orgel samt ackompanjera på piano till solosångerna!
    Det är vanligt att kantorerna kan allt det du "begär" - om inte annat så är det verkligen rimliga krav för någon som jobbar som musiker :)

Själv hittade jag Den Andra Sololåten på gårdagens melodifestival. Både jag och Den Blivande blev lyriska. Den är så rätt!
  • a n n a

idag är det 3 månader kvar - hurra! äntligen ska jag få säga ja till Den Vackraste Kärlek jag mött :)

• a n n a

martinaa - det är Din Stora Dag, klart du vill ha henne där, annars hade du ju inte bjudit henne :) Men samtidigt kan jag förstå hennes argument - utifrån hennes synvinkel; hon är där faktiskt på den viktigaste stunden - då ni säger ja till varandra och ni hinner faktiskt inte umgås på själva festen...prioritera isf hennes närvaro under minglet så har du en mindre att prioritera senare under kvällen ;)

Gör det bästa av situationen och fundera över om du verkligen vill fördärva din dag, hennes deltagande och senare även hennes konsertkväll - är det verkligen värt det?

(bara en reflektion, inget måste att du ska tänka så (jag har oxå massor!! av issues kring mitt bröllop och folks beteende ;) ) )

Svar på tråden MAJ 2010 del 4