Inlägg från: Ananias |Visa alla inlägg
  • Ananias

MAJ 2010 del 4

mártinaa- där vi ska vigas fixar kyrkan som tur är vigselprogrammen. rågade en vän som gift sig där. tur för mig=)

MOULE- fina kort och RACKARNS snygg väska! Har du köpt den? vart i så fall

• Ananias

ha ha ah sitter o garvar åt alla mardrömmar! skönt de inte bara är jag som drömmer

• Ananias

bluebride- va kul, då fick du den gratis alltså=)

• Ananias

gaaa ja sitter med festprogram..fasen va svårt...vi ska bara ha 2 a4 papper med fram o baksida..blir totalt 8 sidor..har problem med vad ja ska fylla de med

vi har välkomstext
    barn sagt om kärlek/äktenskap
    info historia om kyrkan
    pres av catering, dj o toastmaster
    allmän information
    meny

vad kan man mera ta med???

• Ananias

cia- vilken tur att hon ringde

ja ringde kyrkan innan ja skickade ut inbjudan..

martinaa- ja hmm det där med gästlista tror ja ja skippar,,det ar jag på hemsidan vartefter de tackar ja skriver vi upp dom och efter vemd e är
    bildcollage är för svårt att göra..vi ska bara göra i vanlig skrivare..så tråkigt med vsrtvita bilder bara
    men men hittar nog på nått..behöver typ 1 sida till

• Ananias

cia- men hade någon annan hunnit boka upp det nu eller ? för annars kan ni väl ta det ändå

• Ananias

avalon- det borde de kunna. den sömeska som ja ska få hjälp av som jobba i en brudaffär sa att hon kunde stryka min.

fröken strössel- kan ni inte sitta ihop med era föräldrar o syskon typ. ungefär som om ni hade haft ett tradinellt homörsbord??

• Ananias

lenad- då är du precis på rätt ställe=) ha ha

• Ananias

jaao- ja tillhör den skaran som anser att NI gör precis som NI vill. Det är erat bröllop! Gör som ni vill! MEN det lär bli mycket snack osv och de som ej blir medbjudna kommer nog att bli lite putt.

Men det är ERAT bröllop, ingen annans!

Nuförtiden existerar väl knappt vett o etikett...eller det har i vilket fall ändrats o man får göra lite hur man vill!!

Svar på tråden MAJ 2010 del 4