Inlägg från: Ananias |Visa alla inlägg
  • Ananias

MAJ 2010 del 4

Föresten har ja hållt på o klurat på festhäftena och fick en massa tips idag!

Ska köpa 120 g papper istället för 80 g. För annars lyser texten igenom om man skriver på båda sidor!
    Sen var vi ikväll o köpte tapet som vi ska ha som pärm runt! Blir nog bra! Bra mycket billigare än att köpa enfärgat tex ..o ska man ha ett mönstrat papper runt ja då ruusar det iväg med pengar!

• Ananias

Håller på med festprogrammen o skulle vilja ha med något slags roligt vett & etikett men i huvet står det still...

Någon med tips vad man kan skriva för kul

• Ananias

anna-oj vad ska du göra med de andra=) ??

• Ananias

patrikoannika- ja frågade om det där med om båda ska ha ringar! Hon sa att det vanligaste är att bara kvinnan har 2 ringar!
    Men det verkar visst vara olika.
    Min kille ska inte ha en till

• Ananias

ang såpbubblor, måste man köpa så ALLA får, elelr tror ni det är ok om man köper ca 50 till 70 gäster? eller ska man köpa så alla får

• Ananias

Jqa tror nog att något kort ska bli bra! Bubblorna måste ju hamna fint någon gång=)

• Ananias

bluebride- hos oss har 30 av 70 svarat. Vi har också osa sent..men ännu senare..vi tg 18 april eller nåt...tycker inte det ska vara för tidigt heller..kanske svårt för folk att veta om de kan då!
    Tror det är så i allmänhet att många väntar in i sista sekund med att savar...dumt men ja är lite så själv...vet att ja ska gå emn lämnar definitvit svar när det närmar sig...
    det blir så med allt...det är så mycket som ska göras..så allt som kan skutas på skuts på=)

• Ananias

är lite snabb över tangentbordet=) ni får försöka tyda mina kråkor=)

• Ananias

tattoo- skitfiina. jag eldade också rutn inbjudningarna på pappret..vilket jävla göra=)...trodde det avr enklast möjliga ha ha men det tog tid det med=)

Bluebride- söt...men va är det du säger..3,4 månader...jösses...om 3,5 mån gifter jag mi alltså=)...hjälpemig=)

• Ananias

tatoo-kul att man inspirerat någon=)..ja stod ute i minus 100 grader typ när ja eldade på..fick inte vara inne för gubben..luktade som hela huset brunnit upp då

Svar på tråden MAJ 2010 del 4