MAJ 2010 del 4
Jag tänkte att jag skulle skicka med frimärkena som kommer nu till alla hjärtans dag, dom släpps nu närsomhelst om dom inte är släppta.
Jag tänkte att jag skulle skicka med frimärkena som kommer nu till alla hjärtans dag, dom släpps nu närsomhelst om dom inte är släppta.
Jag tror att Snuttfia menar festhäfte????
Kanske ska knåpa ihop dom själv då, jag har hållt på med mycket scrapbooking innan, men det verkar vara två bran tidigare.
Moule: Guuud vilka fina inbjudningskort, har du gjort do själv? Vi ska ha något liknande men jag beställer mina från Calligripen.
EmMagnus: Så kul med klänningen, antar att du vill att det ska vara torsdag nu på en gång.
Vilka sånger ska ni ha som solosånger (om ni ska ha några?)
Tatto82, Jag blir hungrig ju Den ser läcker ut tycker jag...
EmMagnus: Vi ska oxå ha Du är allt med Sonja, helt klart en av mina favoriter... Har inte kommit längre, kanske blir det Ulf Lundells "kärleken förde oss samman"... Ska man lyssna på den på tex youtube, så lysna på en kvinnlig.
Martinaa: Vilken fin klänning, och vilken prisskillnad.
Martinaa: Vilket roligt bröllopsbingo, det snor jag! :)
När ska ni dela ut det?
Cialovesandreas:
fy vad tråkigt, jag förstår om ni kollat upp andra alternativ istället. Tycker att dom borde höra av sig dirket med ett besked, det handlar trots allt om ett bröllop.
Har ni skickat ut inbjudningarna med vigselplatsen redan?
Martinaa: Jag antog att ni skulle dela ut bingot seperat, tex efter vigseln om ni skulle fotas. Men i festhäftet är ju klockrent!
Anna: Grattis till lilla loppan i magen!
Martinaa: Jag ska köpa speciella frimärken, helt klart... det är ju dom små detaljerna . Tänkte vänta till alla hjärtans dagfrimärkena släpps snart.
Det ser ut som att det lutar åt att jag beställer mina festhäften... Dyrt? Ja....men vet inte om jag reder ut det själv!?!