Martinaa: Vi har inte bestämt oss om transporten, först var vi inne på limo men tyckte att 2500 för som du säger en kvart var i saftigaste laget. Min chef har en riktigt fråck 1,5 milj Merca, inte cabbe eller nått sånt men ändå sjukt cool. Just nu lutar det åt det, om han vill köra oss vill säga. Till saken hör att min chef är min tärnas pappa så jag har luskat lite med henne om hon tror att han skulle vilja köra och hon trodde det. Så nu ska jag bara hitta rätt tillfälle att fråga.
Tattoo82: Vi kommer bli fotade av min fasters man, som är hobbyfotograf. Ibland ångrar jag att vi inte har en "riktig" fotograf, men han är så snäll och ställer verkligen upp. Han vill åka ner hit några dagar innan så att vi kan gå igenom hur vi vill ha det. Det kommer säkert bli jättebra, jag måste bara släppa mitt kontrollbehov... Inte det lättaste
I lördags skickade min blivande svägerska ett sms där hon sjunger den ena av låtarna som vi ska ha vid vigseln "Visst finns mirakel" med Sussie Tapper. Hon ville att vi skulle höra hur det lät så att vi inte blev besvikna.
Åhh, det var så fantastiskt vackert!!! Jag grät redan nu, hur tusan ska det gå om tre månader??? M2b tycker att jag ska lova att inte gråta under vigseln, för då kommer han också gråta Men det är ju inte så lätt att lova om man lipar redan nu.
Jösses vad jag längtar till den 15 maj nu, men jösses vad stressad jag är över allt som inte är klart.