Bröllop 2010 del 9 (sista året)
jag har hittat hit och nu är den med i mina favvosar
nu ska jag till jobbet och önska att dagen går fort, men det kommer den inte göra, bara så ni vet
jag har hittat hit och nu är den med i mina favvosar
nu ska jag till jobbet och önska att dagen går fort, men det kommer den inte göra, bara så ni vet
Jag jobbar i gamla linköping, kassa jobb. väldigt spännande.....
Ska iof vara adventsmarknad idag å det kanske händer något, men ofta är man ensam och dagen går seegt för det en vanlig helg kommer det 50-70pers. Har iaf en låångsam dator med internet så jag kan slö surfa, men det är tråkigt när jag inte har något att kolla upp och ta reda på.
En dag hade jag så tråkigt att jag läste blondinbella mfl bloggar. Då var det illa
Vi ska dansa vals. Det har jag klargjort för honom, det är väldigt viktigt för mig, och han har inte protesterat men han har heller inte anmält sig till en danskurs. Det kommer väl jag få göra.
Vilken låt vi ska dansa till det är inte bestämt än.
Borde han inte vara så stor och mogen att han kan inse det själv, att på sin egen bröllopsfest blir man inte för full
jajo därför skrev jag borde vara
lycka till på provet i morgon, själv håller jag på med två inlämningsuppgifter till skolan ska vara klara och inlämnade på måndag. Eller jag borde hålla på med dem har inte börjat helt å hållet än, börjat lite och gör en massa annat samtidigt
Jag borde oroa mig för pengar men jag gör det inte av någon anledning. Jag kommer nog göra det snart..........
Ett enkelt spartips som vi kom fram till i en annan tråd eller det kanske var den här tråden. De är att sluta med alla oplanerade småköp an gör. slinker in i affären på väg till/från jobbet för att köpa kaffe, bulle och en tidning. Eller man/jag dyker in i butiken för att handla en liter mjölk och kommer ut med en massa annat man/jag egentligen inte behöver just nu, som de nya spännande kaffesorten, en limpa bröd (fast man har i frysen men orkar inte tina) mm mm.
Känns det igen?
Eller så stoppar du huvudet i min frys, kött, äpplekakor, fisk, grönsaker, hemgjorda köttbullar, sås, pepparrotskött kan man hitta där........Jag glömmer alltid att äta frysmaten och kommer vi ihåg det så tar det för långtid att tina
Min klänning från Landy tar ca en månad så jag hoppas det blir februari snart så jag kan gå runt i den
jag är så nyfiken på om den blir så bra som jag tror och som era positiva kommentarer om era kina-klänningar.......
vad går du i för spännande rolig skola?
Jag får minsann bara rita diagram och räkna pengar (ska bli ekonom)
Jaa vad ska man göra när man tröttnat på sitt jobb och det inga andra finns
Så du ska bli läkare eller?