Bröllop 2010 del 9 (sista året)
det är kanske bara vi uppe. Min gubbe är borta och leker med några kompisar å jag kan inte sova utan honom därför är jag uppe.
Jag är närmare 27 än 26, fyller i feb. hur gammal är du?
det är kanske bara vi uppe. Min gubbe är borta och leker med några kompisar å jag kan inte sova utan honom därför är jag uppe.
Jag är närmare 27 än 26, fyller i feb. hur gammal är du?
Jag måste nästan sova nu, jag har massa skoljobb att göra imorgon. Men jag är inte trött och även om jag vore det och gick och la mig skulle jag inte somna förrens han kom hem.
Det värsta är när han är på jobb resor och borta en vecka. Då sover jag nästan inget de första 2nätterna sen passar jag på att finna mig till rätta och ta plats och täcke i sängen så kan jag sova kanonbra. Men sen när han kommer hem igen så blir det lite jobbigt att dela sängen igen i en natt.
desamma! godnatt
vi byter, jag får din sjuka gubbe och du får mina trista skoluppgifter som tar massa tiiiiiidddd.
jaja det skulle kanske gå fortare utan distraktion här ifrån och msn mm
haha det känns väl bra?
Jag ska berätta för min att jag inte vill bli utklädd och tvingad att göra pinsamma uppdrag på stan. Tror inte hon skulle planera något sådant men säker kan man aldrig vara.....
du måste vara desperat.
Det är väl bara att skicka honom åt nord, syd öst eller väst beroende på var du befinner dig
jag har beställt från Kina kommer i mitten av jan om allt går som det ska.
24 april är vårat datum.....
Mmm mitt träningkort gick ut och jag har inte orkat/haft tid att förnya det. Men jag har gått ner 7kg på ett par månader.
hur har jag gjort det?
Mindre portioner, förut gjorde vi alltför mycket mat och sen la vi upp lika mycket på två tallrikar och ah sambofetman. jag ville inte lämnamat så då åt jag ju alldeles för mycket. Det har jag slutat med. Har även börjat fundera på om jag är hungrig eller sugen, vet jag inte är jag sugen ådå tar jag ett glas gott vatten med massor av is
Jag tar mindre mat än jag tror jag vill ha, tänker jag att jag vill ha tre potatisar tar jag två och tänker att vill jag verkligen ha den tredje får jag hämta den sen. Men man hämtar den inte sen utan nöjer sig, har jag märkt..........
Rätta mig väldigt gärna om jag har fel, men magen kommer väl aldrig försvinna helt?
Om jag förstått rätt så töjs huden ut när man blir gravid och det går inte utan operation att få till den där platta lilla magen man hade innan, utan att man alltid kommer ha en liten typ bula kvar.
4.45 vaknade jag och var pigg, lika bra att gå upp trots att klockan inte skulle ringa förrens aningens senare. Pga att igår var en skitdag så har jag förmånen att gå till jobbet, 5km i 13minusgrader yeeejjj. tur att jag hittade mina termosbyxor och en ordentlig jacka......
Men vad ska jag göra nu i en timmes tid?
jag erbjuda mina tummar också