Inlägg från: Karin längtar |Visa alla inlägg
  • Karin längtar

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Idag har det shoppats brudnäbbsklänning, hon blev så söt! Jag köpte också en kort jacka att ha över klänningen. Är mycket nöjd med shoppingen!

• Karin längtar
    Tausen skrev 2009-12-14 17:21:14 följande:
    Tror jag hittat min ring nu, gick förbi ett skyltfönster där det var 20 % rabatt... Bild i mitt gallleri. :)
    Fin ring, har också kollat på den.

Har fastnat för den här, vad tycker ni?
    www.smycka.se/items_info.php
    Den på 5:e raden som heter Kajsa.
  • Karin längtar
    KatjaB skrev 2009-12-22 12:30:20 följande:
    Någon som har tips på julklapp till en 9-årig kille?
    Min systerson är sju och jag har köpt tekniklego till honom. Han är ganska så pillig av sig och kan sitta i timmar och bygga ihop.
  • Karin längtar

3 veckor kvar för oss! Börjar bli lite nervös!!

• Karin längtar
    Blivandefrueriksson skrev 2010-01-06 19:49:39 följande:
    karin längtar du blir den 1 som vandrar upp till altaret va?
    Ja kanske det, vet inte om de andra två som står före mig är aktiva i tråden. Vi håller till i en januari-tråd också.

Blir galen på alla detaljer som är kvar, men imorgon har jag tänkt sätta mig och kolla av vad som är kvar. Är lite lätt stressad för tillfället!
  • Karin längtar

Jag blev kidnappad till möhippa i lördags! En underbar dag hade de ordnat och det var så roligt! Nu börjar jag bli lite nervös, det är mycket nu. På fredag ska vi öva i kyrkan, bara lite mer än 2 veckor kvar nu!!

• Karin längtar

Jag blev utklädd till Carola i gul snygg dress, trähalsband och en mörk peruk. Mycket snyggt!
    De tog mig till en sångstudio där jag fick sjunga in Fångad av en stormvind med tjejerna som doakör. Har mina misstankar om att den kommer att spelas på bröllopet! Usch och fy!

Jag fick göra olika uppdrag, sälja godis så jag fick ihop till mitt egna fika, fick samla ihop äktenskapliga råd och fick dela ut medaljer till killar, t ex stans snyggaste kropp, stans finaste ögon. Sen åkte vi hem till en av tjejerna och åt tacos, spelade Singstar och jag fick svara på frågor. Var hemma sent på natten och det var så roligt hela tiden och på lagom nivå.
  • Karin längtar
    Sundance skrev 2010-01-11 16:35:44 följande:
    Åh, det låter verkligen som en perfekt dag! Perfekt nivå och bra kombination av lite pinsamheter, varaktigt minne (CD:n) och mys. Du verkar ha härliga vänner som känner dig väl. Såvida du inte helst velat ha en manlig strippa eller önskat att få strippa själv på Sergels torg eller nåt
    Haha, nej det önskade jag inte. De hade till och med min favoritefterrätt, kladdkaka!
  • Karin längtar
    KatjaB skrev 2010-01-17 12:36:17 följande:
    vad tycker ni om näbbklänningen i galleriet? (översta bilden) Den är riktigt billig och kan inte bestämma mig för om jag gillar rosbladen i fållen eller om det är för mycket.
    Hur gammal är tjejen som ska ha den? Tycker att den var söt.
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)