Bröllop 2010 del 9 (sista året)
12 dagar tills vi står vid altaret... börjar bli lite nervös.
2 personer har lämnat återbud så nu måste jag ändra om i bordsplaceringen också...
12 dagar tills vi står vid altaret... börjar bli lite nervös.
2 personer har lämnat återbud så nu måste jag ändra om i bordsplaceringen också...
Tausen, usch vad fruktansvärt. Vet de hur branden startade?
Ooh, en vecka kvar idag. Jag är så vansinnigt nervös!
Vaknade med nackspärr imorse också, så jag knappt kan röra mig.
Katja, lite är det kvar, men det mesta ska vara klart. Vi ska köpa godis, chips och drinktillbehör och sådant och sen ska jag skriva ut kyrkhäftet.
Sundance, vi ska göra så att vi går ut ur kyrkan, går runt och går in i en sidodörr, avvaktar lite tills folket har hunnit ut och går ut genom stora dörrarna en gång till. OM det inte är blankis eller ösregn, i så fall får vi stanna kvar i vapenhuset
Det snöar en hel del! Hoppas det inte ställer till det för gästerna. Några kommer med flyg till Landvetter på fredag.
Men jag hoppas på att jag får mina efterlängtade snöbilder på mitt efterlängtade vinterbröllop!
Idag har vi hämtat all alkohol, handlat övrig dryck och godis osv. Svårt att beräkna! Imorgon ska vi duka festlokalen tillsammans med våra föräldrar och min syster. Puh, nu börjar jag bli lite nervös!
Tack tjejer! Jag ska njuta av dagen idag och försöka låta bli att stressa runt. Tror inte att vi har glömt något, i så fall ordnar det sig.
Imorgon 8:30 sitter jag hos frissan!
Nygift och lycklig
Underbar dag igår, strålande sol, men kallt! Alla fixade och grejade för oss och vi hade det så roligt hela tiden!
Nu har jag lagt ut bilder!