Inlägg från: sarahkka76 |Visa alla inlägg
  • sarahkka76

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Nu har jag också hittat hit!
    Svårt att vara jätte aktiv bland tentor, uppsatser, barn på väg och bröllopsplanering.

Hur går det för er? Snart är det vårt år! Så fått julen är över sätter vi igång igen, för då är det bråttom. vi måste ha så gott som allt klart innan april när bebisen kommer för sen kan det bli svårt att få tiden att räcka till.

Ser att först ut är Ninni, Maria och Karin. Hur långt har ni kommit?

• sarahkka76

Hmmmm, den var svår. De skulle kunna fatta men det är inte säkert med tanke på att det är på nyårsafton. De kan lika gärna tro att ni ska slå till med stor nyårsfest.
    Kanske ni kan ha ngn detalj med som avslöjar lite mera.

• sarahkka76
    Blivandefrueriksson skrev 2009-12-17 13:04:21 följande:
    Sambon vill inte att de ska fatta medan jag vill att de ska ana lite. Och tror nog att de fattar och kommer fråga och då kommer vi naturligtvis svara vad det är. Börjar du bli nervös?
    Problemet kan vara att om de inte fattar så kan de tycka att det är för tidigt att göra planer för hur de vill fira nyår och bokar upp sig på annat. Eller vad tror du?
  • sarahkka76

sundance: håller med katja, fråga hur exakt de har tänkt göra, och berätta hur du har tänkt det, så du vet vad du behöver fixa för att det ska bli som du vill.

blivandefrueriksson: vad surt!

bettertogether: det låter jätte fint!

• sarahkka76
    Blivandefrueriksson skrev 2009-12-17 19:04:16 följande:
    Inbjudan kommer ju endå komma i augusti så då har nog de flesta inte gjort planer för nyår. Save the date skickar vi ut i maj tror jag. arcnix välkommen
    Ja, men då är ni i god tid

Välkommen arcnix!
  • sarahkka76

Själv är jag gravid och har gått upp i vikt, så det ska bli intressant och se hur man ser ut efter förlossningen när det bara är tre månader kvar till bröllopet. Kommer att bli en pärs att leta efter klänning då kan jag tänka mig.

• sarahkka76

pandis: åh vad roligt att ha de skickade, spännande!

• sarahkka76
    pandis81 skrev 2009-12-21 23:46:33 följande:
    ja det är riktigt spännande. är ju bara två månader kvar tills alla ska ha svarat. Så det är verkligen inte lång tid kvar.
    Nej, det är det inte. Nu kommer tiden att gå jätte fort säkert!
  • sarahkka76

Gott Nytt År! Snart är det vår tur

• sarahkka76

Imorgon ska vi gå och kika på sambons kläder. Förhoppningsvis har de det vi letar efter och vi kan boka de redan imorgon. Vi ska hyra hans kläder nämligen.
    På fredag kommer min mamma på besök och vi ska sitta och göra inbjudningarna som ska skickas till utlandet. Ska bli spännande!

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)