Inlägg från: sajberpillan |Visa alla inlägg
  • sajberpillan

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

gott nytt år på er. Nu öär det vårt år! Äntligen.
    Firar 5 års förlovningsdag idag. och var hos kompisar och pratade bröllop nästan hela kvällen igår, så det här året har fått en romantisk inledning.
    Hoppas allt är bra med er alla!?

• sajberpillan

söker tips på bra brudaffärer i Sthlm. ska kanske dit till veckan och vill inte slösa tid på ställen där de inte har nån service mm, så om nån har tips på bra butiker så vore jag glad.

• sajberpillan

Karin: låter som en sådan dag jag skulle vilja ha. Undra om man ska tipsa lite om vad man vill göra, eller det kanske räknas som att tigga om en möhipppa. Fast toastmastern har frågat efteer gästlisor så...man vet ju aldrig!

• sajberpillan

jag har letat som en galning efter en låååååång kom i håg lista.
    Tror att det var någon här som hade skrivit in den. sparade den på den andra datorn och hittar inte åt den bland alla inlägg.
    skulle bli jätteglad om den personen som hade den ville skicka den eller lägga ut den igen!

• sajberpillan

stort tack Katja!
    Nu har jag den sparad

• sajberpillan

har hållit på idag med vår hemsida, det var ett bra tips katja B då det var väldigt enkelt och lätt att förstå hur man skulle göra. Får visa den när den är klar ( och inbjudningarna skickade)

N, näbbar är (mer om barnen)
    O, observera ..(nånting)
    P, pratglada gäster välkomnas
    Y, yra kan vi bli vid dansen

• sajberpillan

blivandefrueriksson: Så irriterande att inte komma ihåg!
    Kanske man ska börja ha ett anteckningsblock bredvid sängen, kan säkert bli fler och fler bröllopsdrömmar nu framöver.

Söker också efter solist som vill sjunga under vigseln( heter det så fast det är borgerligt?!)1000kr är det billigaste hittills. Vi har fel umgängeskrets, känner många poliser och lärare, men inga frisörer eller sångare!

Har i alla fall letat reda på ett gäng adresser idag så man är redo för utskick till veckan.

• sajberpillan

eån: Vi bor i Nyköping.

sarahkka: Borde de ha berättat. Hoppas ni hittar en lösning.

• sajberpillan

pandis: det var inte illa. Du har och kommer att hinna med massor den här helgen!
    Jag hoppas att vi hinner få klart inbjudningskorten i helgen så vi kan börja skicka dem till veckan. Är vad som är planerat från min sida i alla fall.
    Mkt småsaker som det är dags att göra nu, kolla me florist, solist, frisör, smink, vf mm.

• sajberpillan

Oj sundance, nu blev jag ju hungrig!! Lät gott allt det där, men jag skulle ha valt

Carpaccio på oxfile, parmesan, pesto och pinjekärnor

Helstekt ryggbiff, med rotfrukts symfoni, kryddsmör och het choronsås

Nu har vi gjort klart info-bladen och allt är klart för montering på inbjudningskorten. Bara att montera och skicka.
    Skönt när det händer saker.

Bebisar har jag haft klart, ellr jag fick sådana foglossningar att jag 2 år efter min yngsta fortfarande får gå till kiroprator 1gång/vecka för att hålla det i schack.

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)