Bröllop 2010 del 9 (sista året)
Nyårslöfte bli en smal och galet snygg 30-åring lagom till bröllopet...hihi
Nyårslöfte bli en smal och galet snygg 30-åring lagom till bröllopet...hihi
pandis är nog en smak sak. Vi skickar inbjudan till alla som ska hjälpa till dvs de som är bjudna på bröllopet. Jag skulle nog själv uppskatta att få en inbjudna. Men det är klart att man inte kan säga att det är fel. Men förstår henne lite att hon blev besviken över att inte få en inbjudan, det är ju lite speciellt. Min syster gav mig en inbjudan vid sitt bröllop trots att jag var tärna och hjälpte till med allt.
Karinkaa finns det ingen affär där du kan testa nån klänning så du ser vad du passar i? Den är superfin men jag tänker på mig själv som är hmm bred över rumpan och när klänningen står ut så där blir man inte ännu bredare då.
Får jag fråga varför de inte skulle ha en inbjudan om tex tärnan fick en? Glömde ni eller valde ni medvetet bort.
Ja det är svårt men den var mycket fin sen är det ju klart en annan femma om man passar i den haha. eller så är du lite vågad beställer den. Funkar den absolut inte får du sälja den på köp och sälj här på BT.
Katinkaa kan denna tråden vara till hjälp vet iofs inte var du bor
brollopstorget.se/Forum-1-81/m3628641.html
Så nöjd tog en tripp till Ikea idag och passade på att köpa tygservetterna som ska vara till bröllopet. Vi hade önskat oss presentkort där för att kunna köpa små pryttlar så det kom väl till pass.
Härligt ninni berätta!!!!
Gud vad kul Katja!!
Varför undrar du bettertogether? Funderar du på att beställa själv? Kommer inte heller ihåg vem det var som fick för stor väst.