Bröllop 2010 del 9 (sista året)
Bettertogether kollaköp och sälj här då finns ju massa västar då och då. Vi letar efter en väst i M (48) så jag kommer också kolla där eller ebay.
Bettertogether kollaköp och sälj här då finns ju massa västar då och då. Vi letar efter en väst i M (48) så jag kommer också kolla där eller ebay.
mammab skitsnygga var köpte du dem?
Jag köpte ett par toksnygga cerisa skor på bianco som jag bara älskade. Men jag försökte gå in dem hemma men det gick inte skulle aldrig kunnat ha dem en hel dag de gjorde för ont så jag fick lämna tillbaka dem. Så nu är jag på jakt igen.
Härligt cia...
Cerisa skor, har du bild var har du hittat dem? Jag letar med ljus och lykta efter cerisa skor då vi har cerise som tema.
KLaaaaar jag är äntligen klar med våra inbjudningskort. Har äntligen lyckats lacka igen alla kuvert med. Imorgon åker de på lådan yes en sak till att bocka av. Nästa helg ska vi på bröllopsmässa och helgen efter det kommer toastmastern hit på middag så ska vi diskutera bröllopet. Börjar röra på sig...
Man försäkrar väl ifall du bryter benet eller blir magjuk något som gör att bröllopet inte kan genomföras.
Eftersom man iaf måste betala catering, lokal mm. Då träder försäkringen in.
EåN bara 5-6000 betalar era föräldrar allt.
Vi räknar på ca 55000kr och det betalar vi naturligtvis helt själva.
Hmm även jag blir toksugen på att prova binda en bukett själv. Jag är ju inte alls petig med blommorna och vill ju helst inte lägga någe pengar på det. Ska bara ha dem när jag går in i kyrkan. Hmm ja får köpa lite rosor och öva. Skulle gärna ha gerbera men det lär väl bara veva in några såna med i sånt fall. Har redan bokat en florist (en kompis) så det blir ju säkert billigare ändå men...
giz83 håller tummarna stenhårt