• giz83

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

hej här kommer en till som varit på paus från bröllopsplanerandet...=)

7/8 gifter vi oss...

*kärleken är evig*
  • giz83
    KatjaB skrev 2010-01-17 12:36:17 följande:
    vad tycker ni om näbbklänningen i galleriet? (översta bilden) Den är riktigt billig och kan inte bestämma mig för om jag gillar rosbladen i fållen eller om det är för mycket.
    den va ju jätte söt!!!

hur gammal är näbben?

*kärleken är evig*
  • giz83
    Blivandefrueriksson skrev 2010-01-17 14:00:54 följande:
    Katja måste säga att den är himla söt men kan faktiskt inte heller säga att om det blir för mycket, svårt val. kanske kan ta bort rosen i midjan och se hur det blir då? giz välkommen tebax
    tack så mycket blivande fru eriksson...=)

känns könt att vara tillbaka...hihi

*kärleken är evig*
  • giz83
    mammab skrev 2010-01-17 22:04:34 följande:
    ååhh så skönt! hittat nya bröllops skor! dom jag beställde hem förut var ju tyvärr förstora Men jag hittade ett par likande, och dom var super sköna! Hitta dom på rea dessutom, så där gick man lite plus i budgeten hehe.. Har bild i galleriet på dom!   Nästa vecka ska vi troligen boka kyrkan och lokal! spännande!!
    guuud va snygga skor du hittat...=)

skulle vilja kunna gå i sånna skor...*suck*

men de e för höga för mig

*kärleken är evig*
  • giz83
    KatjaB skrev 2010-01-17 22:42:04 följande:
    nu så, har två olika näbbklänningar på förslag.. börjar mer och mer luta mot den svarta, den är ju riktigt söt, men det kanske är jättevarmt med svart?
    det beror ju på om ni ska vara ute eller inte! och om det är tungt att gå med den hela tiden för två småttingar...

men kan kanske vara en idé att ha ett ombyte till de?!

*kärleken är evig*
  • giz83
    Karin längtar skrev 2010-01-18 10:09:20 följande:
    12 dagar tills vi står vid altaret... börjar bli lite nervös. 2 personer har lämnat återbud så nu måste jag ändra om i bordsplaceringen också...
    grattis karin!!! oooo va spännande med bara 12 dagar kvar!!!!

såååååååå avis!!!!!!!!!!!!!!

*kärleken är evig*
  • giz83
    Tausen skrev 2010-01-18 10:52:13 följande:
    Vårt hus brann inatt och vi vet inte än hur det ser ut i vår lägenhet och om den ens finns kvar. Vad vi vet är att den i allra bästa fall är total förstörd av rök och vattenskador...Sörjer min klänning nästan lika mycket som att vi inte längre har nåt hem...
    men oj!!!! era stackare...ooo va ja hoppas att ni får tillbaka på försäkringen ordentligt så ni kan köpa/hyra nytt å ha nånstans att ta vägen...men hur gör ni nu då?

*kramar om*

*kärleken är evig*
  • giz83
    Blivandefrueriksson skrev 2010-01-18 11:40:54 följande:
    Berättade ju att jag var orolig för cateringen som vi bestämt oss för och nu kollar på andra alternativ. Vad tycker ni? 1 alt,helstekt fläskfile med whisky och pepparsås serveras med potatis gratäng, sallad och bröd för 75:- ppeller2 alt,fläsknoisette med kantarellsås och potatisgratäng också det för 75:- pp inkl bröd och salladdet roliga med den cateringen är att vi förlovade oss på deras restaurang.sen har jag hittat ett 3 altBalsammarinerad tjälknöl med örtkrämig pastasallad alt potatisgratäng, fruktig grönsallad & bröd 90 p3750:- för alt 1och 2 och 4500 för alt 3. så det skiljer sig inte mega mycket, svårt val..
    hur många kommer ni bli ca?
    *kärleken är evig*
  • giz83

JAG OCH MIN M2B HAR BARA 200 DAGAR KVAR SEN ÄR VI MAN OCH FRU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*kärleken är evig*
  • giz83

ooooo va spännande...hihi

Bluebride skrev 2010-01-18 18:36:02 följande:
    Vi har 124 dagar tror jag det är
    *kärleken är evig*
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)