• giz83

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Jag har beställt papper o å prylar för inbjudningskorten nu!!!!!!!!!!!!!!!! iiiihhhh snart kan jag börja pyssla me de!!!! hihi

o så ska ja skicka iväg lite kort till folk, sånt där save the date....

hihi

känns så konstigt att det börjar närma sig med stormsteg...o saker måste fixas...oj oj oj....

maj2010: va skoj att det börjar hända saker för er också...=) hur lång tid innan måste man skicka in en hindersprövning? och va e de mer för papper som man måste ha?

*kärleken är evig*
  • giz83

sundance: men det låter väl bättre med mer än hälften av priset istället för att betala så mycket...men hru blir det med frakten o sånt då? blir priset samma eller blir det mindre? tänkte ibland tänker man inte på frakten menare ja....vet hur jag själv fungerar hihi

eån: va roligt...jag vill också beställa ringar!!! men jag vill hitta en design som verkligen känns rätt, men kanske är för kräsen eller nått...sen har m2b börjat fråga om jag inte skulle vilja ha en sån där enstensring iaf...för det är verkligen det jag har drömt om förrut, men sen har jag börjat titta på andra och tycker att de är minst lika fina...uss hatar att inte kunna bestämma sig.

hur gjorde ni tjejer? när ni hittade er ring?

*kärleken är evig*
  • giz83

katjab: ja jag vet inte hur ja ska göra, får ta m2b i örat o åka till en guldsmed...hihi

o ni har nog rätt allihopa man måste nog prova för o se vad som känns bäst...=)

o sen o tro att det kommer vara det man tror att man vill ha o man går därifrån med nått heeelt annat...hihi...ska bli spännande att se vad det slutar med...hihi

sundance, vilken butik var du i? är det i sthlm nånstans?

*kärleken är evig*
  • giz83

blivande fru eriksson: wiii va spännande...som sagt du måste tala om hur det gick sen...hihi

karin längtar: guuud va ja e evis på dig...o hoppas ni får en uuunderbar dag! massa kramar till er!

katjab: va skoj o fota i en riktig studio...avis avis!!!

*kärleken är evig*
  • giz83

karin: ha en underbar dag idag!!!

jag är såååå avis!!! men jag vet ju iaf att det blir av och att dagen närmar sig snabbt...hihi

massa kramar på dig

*kärleken är evig*
  • giz83

anoli: va roligt...visst känns det spännande att veta att det kommer hända iår iaf...=)

*kärleken är evig*
  • giz83

oj tjejer va ni lyckats skriva massor...hihi

här hänger man inte me känns de som....=) vet inte om ja skrivit det här, men jag beställde papper till inbjudningskorten förra veckan och ska börja pyssla me det så fort det kommer...=) iiihhh..

och så ska jag åka till vår lokal/vigselplats och inventera vad de har o inte...

just de sen har jag hittat min frisör och florist...=) båda är vänner till mig och jag får jätte bra priser - 1000 kr för håret o ca 700 för buketten....

*kärleken är evig*
  • giz83

tjejer!!!!!! jag ska på arbetsintervju imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

jag har bara väntat i 8 mån på att nån ska ringa!!!! hihi....

oooo va ja e nervöööös!!!!

*kärleken är evig*
  • giz83

tack allihopa för att ni håller tummarna! imorn kl 10.00 så håll lite extra mycket!!! hihi

*kärleken är evig*
  • giz83

tack alla ni underbara...jag håller också tummarna för att det går bra...just nu sitter jag och försöker samla mig...=)

*kärleken är evig*
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)