Bröllop 2010 del 9 (sista året)
N= nej är inget man säger i kyrkan?
N= nej är inget man säger i kyrkan?
dem andra vet jag inte... svårt att komma på ord över huvud taget på Y
vi har skrivit om de vuxna bara... barnen nej när de är 5 så vet jag inte vad man ska skriva... träffar aldrig barnen som kommer...
Yppa? vilket roligt ord... hihi.. .vad betyder det?
har du ingen näbb? brudnäbb kanske de heter? de brukar ju vara i lite mera rätt höjd.. hihi
ja det funderade jag med på sundance du kan ju ha nån matta... det finns ju inte bara röda mattan... då blir det ju lite coolt med...
jag tror mina föräldrar kommer se mig första gången när vi ska ta kort... jag vill ha ett kort på mig å min m2b å våra föräldrar.. tror de blir ett ganska bra kort...
jag vet inte ens om min syster kommer på mitt bröllop... det är lite tråkigt tycker ja... :(
min syster är arg på mig för att jag inte kom när hon fyllde 30 och låt mig då säga att min syster var på teneriffa och firade sin 30års dag... och sen när hon kom så hade hon fixat tårta för hon trodde att alla skulle komma hem till dem samma dag.. men det var ingen som kom eftersom hon inte hade bjudit någon... så därför vill hon inte komma för att jag inte kom till henne.
visst har jag en snäll syster? :D
japp... min syster är en speciell syster.. hihi.. vi har aldrig haft så bra kontakt och jag tror inte jag kommer sakna henne ändå...
sundance: grattis!! vad kul att ni hittade något så billigt och att svärmor betalar tårtan..