• EåN2010

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

sundance: ska ni ha Dj med musik utrustning med sig? i så fall brukar de finnas så de gör låter långsammare när den spelas... vet att min kille har en sån knapp som han använder om en låt går för fort...

giz83: kommer bara byta skor... hittade på ikea tofflor för 19 kr i rosa! så jag tänkte köpa en gäng såna om de är fler som vill ta av sig sina skor efter ett tag... hihi.. antar att jag inte kommer vara ensam..

• EåN2010

Njuta heter dem..
    katja: ja de var en bra idé...
    för jag vet hur mina fötter brukar må efter en kväll ute bara tänk bara att man ska ha dessa skor från lunch nu.. så jag kan tänka mig att jag kommer vara ganska mör.. och om man är gäst så är det ju inte så fint att komma med en konsum påse med ett par tofflor i eller nå så då kan man ju köpa sig en del på en gång... de är ju inte så dyra...

• EåN2010

sundance: så skulle nog jag oxå tolka det... men vad ska ni med kockar till i 10 timmar?? de tycker jag låter mycket... hur mycke mat ska ni ha igentligen?

• EåN2010

om man ska ha runda bord så de tar ju mera plats än avlånga... men om de är stora runda bord så de kan sitta ganska många runt dem då pratar ju alla runt det bordet med varandra... avlånga bord då pratar man nog mest med dem som sitter än närmast...

det är väl alltid svårt att hålla en sträng budget tror jag i alla fall..

• EåN2010

det är nog för de har väldigt mycket att göra.. vi har inte hört nå från varken catering eller konditorn...

• EåN2010

pandis81: tycker synd om dig... du ska i alla fall vara glad att de finns nå tåg över huvud taget där du bor... här ställer dem in å ersätter inte ens med buss... det måste vara jätte irriterande att de ska ta så lång tid från jobbet ...

• EåN2010

mammab: vart bor du?

ja SJ och SL ligger nog inte på någons favo lista för tillfället...

• EåN2010

nu har jag min klänning hemma!!!!!!!!!!!!! hur glad som helst!!!

• EåN2010

katja: kan kolla om jag kan ta bilder idag på den...
    den finns inte nån stans på nätet gjort en massa ändringar på den...
    molnis: inte hemma bara i butiken...

• EåN2010

sarahkka76: vilka fina inbjudningskort!!!!! har du gjort dem helt själv?

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)