Bröllop 2010 del 9 (sista året)
nu har alla utom en familj osa och det känns skönt...
vi kommer inte ha några häften... kommer bara att ha ett kort där de står vad det är för meny... det får räcka så...
nu har alla utom en familj osa och det känns skönt...
vi kommer inte ha några häften... kommer bara att ha ett kort där de står vad det är för meny... det får räcka så...
ja vet ni vad?
var på ica idag och handlade lite å de hade bok rea!! hade totalt missat den saken... ja i alla fall då hittade jag en drink bok!!! å en massa små rätter som man kan äta på stående fot tror de kallades mingelmat... hihi... ja i alla fall köpte den... jätte mycke goda drinkar i den!! ska kolla igenom den så tänkte vi välja var sin drink till bröllopet så de kommer bli bruden å brudgummens drinkar.. hihi... kul va?
bettertogether: nej har inte sett den filmen men jag skulle vilja... den verkar rolig var den det?
sundance: om jag var dig så skulle jag nog bjuda över dem å prata med dem å säga att så har vi tänkt att göra. och när de kommer till musik så har vi valt de här å med tanken på att många av gäster kommer gå på båda bröllopena så hoppas vi att ni inte kommer välja nån av dem låtarna... nåt sånt kan ni ju säga.. å då borde de ha förståelse och inte välja nån av dem... tycker i alla fall jag...
vi är tre: "stora boken om drinkar"
idag är de 39 dagar kvar!!! börjar få panik!!!
ska iväg nu till E-tuna å kolla om jag kan hitta nån väska... å så bara gå på stan ett tag... känns som de va länge sen man gjorde något helt själv... det ska bli skönt..
hej hej!!! nu har jag hittat min väska... en helt vanlig sak... den är typ vit eller ljus brun... ja nåt sånt...
blivandefrueriksson: jag köpte en ny för jag har bara svarta och enligt alla min "anhöriga" så passar de inte...
giz83: sån gjorde min kille för strax ett år sen... så bered dig på att vänta de är jätte lång väntetid.. tror de tog nästan två år från att hans familjeläkare skickade remiss tills op dagen...
är det nån som gjort franskmanikyr nån gång? jag köpte ett sånt där kitt där man målar själv... tänkte prova de snart...
Bettertogether: vad får man INTE äta då?
aha... hmm.. de kanske man ska prova...
giz83: väntan är värt de... min kille han säger att de är de bästa han har gjort.. väntan är olidlig mot slutet sa han men de är bara att vänta...
bettertogether: inge frukt??? alls??? oj de vet jag inte om jag skulle kunna klara mig utan..