• EåN2010

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

vad tråkigt bluebride... hoppas du hittar nån ny som kanske är bättre...

• EåN2010

det är ju 3 månader kvar... det hinner du nog ska du se...

• EåN2010

jag har två kompisar som vill sjunga i kyrkan men min m2b vill inte så du kan ju låna dem om du vill... hihi

• EåN2010

ja du ... hyra en Dj som kan spela den sort som ni vill lyssna på? dj in a box känner ju inte av stämningen... den spelar ju bara...

Idag är jag jätte glad det är 2 månader kvar idag!!!!! herre gud vad tiden går fort... hihi

• EåN2010

sajberpillan: vart bor du?

sarahkka76: jo det borde vara deras jobb att fixa stolar annars så skulle de ju ha sakt nej redan från början...

• EåN2010

ja du får höra av dig om hur de går... nyfiken nu ju..

• EåN2010

haha... har de överhuvud taget rätt att säga hur eran dukning ska se ut? låter lite vrikat...
    men okej de får ju gratis reklam de ska väl vara nöjda med det eller ska de ta äran för hela bröllopet?

har du fått höra nå om de andra då? de som du kommer "tävla" mot?

• EåN2010

finns det inte såna böcker med en massa kärleks dikter i bara? har för mig att jag tittat i nån sån på Åhlens...

• EåN2010

haha... städa? baka? tvätta? laga nå lång kok ?

• EåN2010

Plutten2010: jag köpte skor, å tiara från dem oxå... så fick då ett grupp pris på allt... det känns bra... ska dit på onsdag och prova den igen de har då sytt om den lite... det var lite som jag inte tyckte om som de ändrade på...
    hur tycker du att de är? alltså tycker du att de är trevliga?

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)