• EåN2010

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

tänk om ni kommer tävla mot varandra... ni vet ju hur den andra har planerat nu... det blir ju lite fusk i så fall.. hihi

• EåN2010

Plutten2010: nej tror inte det... jag har bara varit där själv... jag är en sån där person som ringer å frågar vilken tid jag kan komma så det inte blir så mycket spring när jag är där...

• EåN2010

pandis: ja verkligen skönt att ha en "bröllopshelg" å gå igenom allt som ska göras...

vi ska träffa kantorn den 21... tidigt som f*n på morgonen...

plutten2010: du har inte frågat dem om du kan få komma en annan tid? så de kanske kan öppna bara för dig på morgonen eller nå? tror inte de är helt omöjliga på de...

• EåN2010

hej hej! nu är jag tillbaka har jobbat hela helgen så jag är helt slut!!! fattar inte att man blir så trött över att inte göra något alls .... hihi...

tittade på det där på tv4 i morse det var ju jätte tråkigt...

Bettertogether: gillar verkligen eran hemsida... jätte fin! inte så stel som det vanligtvis brukar kunna bli... verkar bli ett underbart bröllop...

• EåN2010

ja ni när det kommer till barn så tycker jag dem är sötast på håll... har ingen emot barn bara jag slipper vara mamma åt dem... det bästa med min systers barn är att man får lämna tillbaka dem när de börjar skrika, behöver ny blöja mm... hihi... min åsikt bara och jag säger det med ett leende på läpparna... :D

• EåN2010

vilken av dem var det? har inte köpt den tidningen..

• EåN2010

herregud!!!!! vad fint!!!! och vad dyrt det måste ha varit å göra en animerad film så där... haha... men vad jag skulle vara glad bli om jag var med om det...

• EåN2010

sundance: vad konstigt... vi har fått direkta priser på en gång... fast jag frågar rakt ut när vi har bestämt nå okej men vad kommer det här att gå på å då har de sakt de... annars vet jag inte om jag riktigt skulle lita på dem... de kan ju bara hitta på ett pris sen som låter bra... när de kommer till ringen så borde de i alla fall kunna ge dig ett cirka pris... (tycker jag.)

• EåN2010

LAX är ju jätte gott!!! det finns ju jätte mycket att göra på det oxå... om ni ska göra något på fisk å något som är svenskt så kanske torsk? det äter väl typ alla svenskar... hihi vad jag drog alla över en kant nu... :D

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)