• EåN2010

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

vad kul att de löste sig..
    men de här med klänningen är de du som har designat den? den är ju verkligen jätte fin!

• EåN2010

KatjaB: men om du vill att de ska kasta rosbladen på er då måste de oxå vara vindstilla annars blåser de ju bort eftersom de är så lätta..

• EåN2010

vi ska ha klassiskt ris... tror det blir fina bilder på det...

• EåN2010

haha... vad gulligt ändå kalaspuff...

vad mysigt att skriva egna löften... jag tror inte jag skulle klara av det... skulle nog bli så nervös att jag inte kan läsa dem...

• EåN2010

majsan801: det är en fas!!! jag var inne i den i slutet av förra året jag ville ha allt... tillochmed en önskebrunn på bröllopet.... ja allt ... men jag kom ur det.. .de kommer du med... nu ser jag de här bröllopet med lite lugnare ögon... vill ha koll på allt men behöver inte ha allt...

• EåN2010

min m2b han märkte det nog före mig att jag hamnade i den fasen så varje gång jag kom på en ny sak så sa han bara okej vi tar det när vi är lite närmare... men de funkade ju ... nu vill jag absolut inte ha levande ljus i taket typ tänk på allt stearin ... hihi... man ska nog vara glad att man inte gifter sig själv.. hahahha

• EåN2010

12cm?????? oj oj oj.. jag tycker mina är för höga å dem är typ 3... hahahahha.... jag skulle bryta benen om jag hade 12cm på mina skor...

• EåN2010

här sover vi hemma första natten tillsammans... vi kom fram till att de är alltid skönast att sova i sin egen säng och sen så kan vi vara kvar på festen länge utan att känna att nu står vi å betalar för ett rum som inte kommer till användning...
    men visst skulle de vara mysigt att vakna med hotell frukost...

• EåN2010

det är nog bara att låta tårarna komma... hihi...

jag har funderat på de där med skor... ja man har ju så fina skor och så men när klockan börjar närma sig 12 å man har haft de där skorna på sig i typ 12 timmar kommer inte fötterna vilja ha något annat då? jag tänker lite vet inte om jag vill gå omkring barfota i april på en stor fest... så jag funderade på om de finns typ mysiga sköna tofflor... hmm.. vad tror ni? finns det?

• EåN2010

jag har hittat en jätte bra sida... men bara därför glömde jag bort att spara sidan men de var på msn:s hemsida... hmm.. ja i alla fall så kunde jag se vad de har varit för temeraturer tidigare din 10 april... hihi... så de sa att de har varit mellan 2-10 PLUS grader!!!! hur glad är inte jag nu... jätte glad!!!! :D

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)