• EåN2010

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

bettertogheter: herregud vilken jobbig dröm!! men förhoppningsvis så blir de inte alls så på din stora dag! man brukar väl drömma om sånt som man är livrädd ska hända...

• EåN2010

jo de kan jag förstå... jag har mest fasa för mitt hår tror ja... att de inte kommer bli som jag vill ha de... eller att sminkningen kommer göra att jag ser jätte gammal ut eller nå... blommorna gör varken till eller från för min del... jag kommer "kasta" den sen bakåt lixom... hihi... rolig film tradition...

• EåN2010

åhh maj2010: kan inte jag få komma?
    jag ska iväg å jobba snart... jobbar natt å börjar 21...

• EåN2010

molnis: ska ni ha runda bord eller U E ? jag tror vi kommer dela upp dem i grupper.. vi kommer nog ha E så då tänkte ja dela upp alla i tre som kommer sitta vid samma bord och sen dela upp de närmare... annars kanske de där två som du får kvar inte passar så bra tillsammans...
    men de finns nog tusen olika idéer på hur man kan göra...
    när vi kommer dit så kommer de nog ta en helg skulle ja tro... så man får sova på saken...

• EåN2010

nu är de bara 2 dagar kvar innan osat går ut... hihi.. de är några som inte meddelat än men de flesta är klara...
    men hur ska man göra med dem som inte har meddelat? ska man räkna med dem eller ska man inte göra det eller ska man ringa å fråga? vad tycker ni? de är 3 hushåll som inte sakt nå än..

• EåN2010

jag har inte facebook... ja kan man ringa å fråga eller är de bara helt fel?

• EåN2010

lyxkliga013bruden: hahahaha... de är nå jag skulle kunna göra... jag hoppas jag slipper påminna dem... tänkte de kan ju få till typ torsdag på sig.. sen får jag anpassa mig å fråga dem... nej nu ska jag gå å tjäna lite pengar... ha de bra!!

• EåN2010

men hur nära inpå osa datumet kan man ringa då?
    vi skrev ju 1 mars...

• EåN2010

ja man kan ju ge dem till slutet av veckan och sen ringa eller messa å höra...

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)