Bröllop 2010 del 9 (sista året)
vet inte tog en "färdig klänning"...
vet inte tog en "färdig klänning"...
Tack! Jag jag är sååå lycklig är nog tur att jag inte kommer i den själv för då skulle jag nog prova den jämt :)
usch och fy! Hoppas du blir bättre snart!!!
Tror jag hittat min ring nu, gick förbi ett skyltfönster där det var 20 % rabatt... Bild i mitt gallleri. :)
ja just det, det har jag helt glömt...shit 6 månader är inte länge... :)
just nu finns det ingen tid till att fixa nåt men jag fick iaf ett jättefint armband i julklapp och mamma hade fina skor som jag ska låna...snart gäller det att verkligen ta tag i allt...börjar närma sig :D
jag beställde min från millys, är helnöjd!
Ja nu jäklar går det inte att skjuta träningen på framtiden längre om man vill vara snygg i klänningen. Imorgon blir det nog längdskidor och så har min sambo köpt hopprep och pilatesboll..
Gott nytt år!! I år gifter vi oss!! (kan nästa inte fatta)
Jag hade lite problem då jag tänkt ha korsett under klänningen men visste inte om jag skulle kunna ha det utan att den syntes när jag väl har klänningen. Det blev besvärligt då jag mätte 5 cm mindre över bysten om jag hade korsett...tillslut tog jag ett mått mittemellan. (men jag hade snörning i ryggen på klänningen)som tur var passade klänningen..iaf utan korsetten har inte hunnit prova med den trots allt...
humlan: trisst, men ni har ju hela livet framför er så lika bra attt vänta då kanske...
min m2b sitter och fixar lite med utskrifterna till inbjudningarna nu så ska jag fixa framsidan nån dag.
Vi har bestämt oss för att bli aktiva (snygga och pigga) så idag blev det längdskidor - kul men jobbigt!
Hur ser era inbjudningar ut? Nån som har bilder?