• Tausen

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

ska kolla på dem, tack :)

Racolina skrev 2010-02-02 17:56:04 följande:
    Tausen: Vilken årstid ska du gifta dig? Är det vår/sommar finns ju de gamla klassikerna. 199, 200 och 201! Den blomstertid ger mig alltid en tår i ögat!Är hemma och är sjuk och vill fixa med inbjudningarna men min sambo ville vara med och göra( vilket jag är väldigt tacksam över)så jag får väl vänta lite!
  • Tausen

nää vi skulle få träffa våran veckan innan... :(

• Tausen

åh vad spännande! Du får berätta hur det går, var ska du?

sarahkka76 skrev 2010-02-04 09:56:39 följande:
    Katja: vad drygt när hon krånglar så där. Man vill gärna vara säker på hur det blir. Bra att du letar efter ngn annan.Ni kan alltid säga att ni inte har möjlighet att lägga ut de pengarna. Vill de så kommer de att ge er pengarna i förskott. bettertogether: åh vad roligt!pandis: tycker inte heller att det blir för mkt.maj2010: spännande! Vilken fin hemsida!Jag: idag ska jag på konsultation för hår och smink. Ska bli kul. Håll tummarna nu för att jag blir nöjd!
  • Tausen

Grattis! man blir så glad när man vinner nåt nån gång :)

• Tausen

är det bara jag som inte gillade hennes klänning...
    men jag älskade också färgtemat-det var jätte fint!!

Bettertogether skrev 2010-02-05 14:37:21 följande:
    Jag tittade i nyaste allt om bröllop (som jag några inlägg uppåt sa att jag köpt), och blev helt förtjust i redaktör-annas färgtema!! Hon hade rosa, grönt och vitt (tror jag det var) och det såg hur ljuvligt ut som helst! Så nu börjar jag fundera över om vi också skulle ha ett inslag av mörkrosa till vårt grönt. Så att huvudfärgen fortfarande skulle vara grönt men detdär lilla extra är rosa.Jag har spenderat hela eftermiddagen med att fundera ut vad som skulle kunna vara detdär rosa. :) Inbjudningskorten är ju redan nästan helt i rosa, sen är löparna, servetterna, muffinsformarna, värmeljusen gröna. Kanske blommorna i bordsarrangemangen och mönstret på festhäftena kunde vara rosa? Sen tänkte jag kanske ha ett sött litet armband i rosa :PVad mer kunde man ha?
  • Tausen

jag fick min allt om bröllop av chefen :)

• Tausen

Nu är våra inbjudningar och vår hemsida äntligen klara efter en del förseningar, vill ni tjuvkika finnas bild på inbjudan på min blogg: sabines.webblogg.se och hemsidan dhlbrg.se

• Tausen

Tack Tack! Nej det är mitt första försök att scrappa, men ville ha dem personliga, sen blev de ju extra personliga då de blivit räddade ur en brand dessutom :D

• Tausen

Tack! Jo nu håller det på att ordna upp sig. Har fått en ny lägenhet och väntar nu på att få igen en del saker från saneringsfirman och ska ha möte med försäkringsbolaget till veckan.. jag ser ljuset i tunneln så att säga :)

Loveyoutoo skrev 2010-02-07 21:55:34 följande:
    I helgen har vi berättat för våra föräldrar att vi ska gifta oss den 19 juni. Nu börjar det kännas verkligt! Wow!Tausen: Kikade in på din blogg! Fy vad hemskt att det började brinna i er lägenhet och i ert lägenhetshus. Tur att de kunde stoppa branden så att ni fick med er några ägodelar. Har ni fått ett nytt boende nu? Tänker på er!Kram
  • Tausen

De tror att det var i lägenheten ovanför våran...så vi hade tur att inte allt brann upp får man väl säga :)
    mest otroligt av allt är ju att inbjudningskorten inte var blöta och att brandmännen/fastighetsägaren såg till att rädda min brudklänning medan det fortfarande brann i huset - snacka om speciell klänning jag har nu :D

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)