• KatjaB

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

tack!! Det fanns massor med fina designer att välja bland, den här kändes vintage som vi var ute efter .

mammab skrev 2010-02-08 11:18:35 följande:
    vilken fin sida!!
  • KatjaB

ni kanske kan ha en sida med lite foton från möhippa o svensexa?

• KatjaB

ok, en liten intervju med dig och m2b då? Att ni svarar på samma frågor utan att få kika på varandras svar. Typ vem gör vad hemma och vad skulle du och h*n ta med som personlig sak till en öde ö. kul o jämföra om ni svarat samma saker, sånt brukar vara lite småkul att läsa

pandis81 skrev 2010-02-08 13:16:54 följande:
    Men jag vet inte om vi kommer att få någon svensexa/möhippa så den risken vill jag inte ta. Att stå där med tomma sidor och sen inte få något att fylla det med. För vi bor inte i samma stad som vi ska gifta oss och majoriteten med våra gäster.
  • KatjaB

nej, helt gratis

mammab skrev 2010-02-08 13:47:55 följande:
    kostar den sidan nått?
  • KatjaB

N ? Numret till Taxi är...
    N Nötter och annat snacks bjuds det på under kvällen.
    N Nyckeln till en lyckad fest är att alla är glada.

P ? Prata gärna med bordsgrannen
    P Presenter gillar vi! Det kanske man inte får säga, men bruden är barnsligt förtjust i paket.

Y Yppa gärna era tankar i vår gästbok.

• KatjaB

eån: yppa betyder typ berätta/säga.. är för trött för att komma på exakt synonym

sundance, kolla på ebay på röd matta, finns billiga engångsvarianter som funkar ute för bara en hundring med frakt typ

• KatjaB

usch vad tråkigt bluebride, men hoppas din frisör mår bra ändå, att det inte var något allvarligt.

trist med huset också, kan tänka mig att det inte är lätt att få allt att gå ihop med föräldraledighet och utan jobb (om jag inte minns helt fel nu) så var det för oss förra sommaren, det var ju inte direkt fett en period där

• KatjaB

det där med klädkod kanske inte alla vet att den lägsta är just kostym. S hade på ett bröllop efter att ha kollat med brudparet svarta byxor, vit skjorta och svart väst. Han var faktiskt riktigt snygg trots att klädkoden var kavaj egentligen. Hans kavaj som hade var så ful så vi frågade om det var okej eller om de helst ville att vi köpte nytt, o det var inga problem alls. Kanske har din bror tagit det lite väl hårt bara. Hoppas det löser sig!

• KatjaB

bluebride: hade inte ni förresten någon tomt som ni fått också som ni skulle börja bygga på?

• KatjaB

sarahkka: har du kollat blocket och forum för musiker mm, kansek kan ni hitta något billigare äön 5500 kr... tycker faktiskt att det är rätt mycket för att dj:a, men visst.. de ska väl ha sin lön de med förstås

Hon från tv4 ringde mig idag o berätta lite mer, så vi sa att vi kör. Nu blir jag ju genast skitnervös, men jag tror nog att det blir bra

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)