• KatjaB

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

sundance: svårt.. såhär när man är lite småhungrig låter ju allt helt gudomligt gott

Jag har inte heller varit sån som blir helt salig och själv vill skaffa barn så fort jag håller i en bebis. Min syster är sån, verkligen jättebarnkär.
    Jag älskar mina barn och de barn jag har någon relation till, som mina syskonbarn som betyder mycket för mig. Alla andras bastards (obs ironi!) är jag inte lika hänförd över.
    Nån gång så träffar man ju något riktigt charmtroll men alla barn är faktiskt inte så underbara.. haha vad hemsk jag låter nu

• KatjaB

råka posta lite för fort. Med hundvalpar och kattungar och andra söta lurviga små saker känner jag alltid att jag vill ta med mig hem och ta hand om. Var en sån där unge som alltid tog hem en massa djur till mina föräldrars inte alltid allför stora glädje

• KatjaB

12 tkr, det är 7 st 0.07 ct och titan

Blivandefrueriksson skrev 2010-02-13 17:57:56 följande:
    Katja har ju glömt bort, vad fick du ge för ringen? Har du för karat?
    bettertogether: vad fin sida ni gjort! gillar stilen på förstasidan
  • KatjaB

bettertogether: vi har i vår tur lånat nån mening här o var från nåt man snappat upp också.. det blir ju så ibland.

• KatjaB
    Blivandefrueriksson skrev 2010-02-13 18:51:15 följande:
    katja jo vet att det är titan har spanat in den sidan innan är väldigt vacker ring du får. Jag kommer beställa en som de har på sin sida redan.
    tack! fick lite ångest över att den blev så dyr, hade ju tänkt att den inte skulle få kosta mer än max 8000 men sen när jag väl fick syn på en liknande ring i platina var jag helt såld, och S var så gullig som tyckte att det är ju en av de saker man har kvar sen, så då ska det väl vara den jag förälskade mig i. Nu är den betald så ångesten över priset börjar släppa, hehe

Vilken är det du ska ha?
  • KatjaB

ok, den kollade jag på först.. de är ju så fina Det står ju hur stora de är i diameter så genom att slå ihop diamtern på antal stenar får man ju ett hum om hur pass lång bit på ringen det blir med stenar

• KatjaB

På tal om att vara barnkär förresten, vår dotter satt i badet och rätt vad det var ropade hon "bajsa korven, bajsa korven"
    .. ja man börjar ju ana lite oråd. Då har hon tagit sin pigtittare som står på badkarskanten och bajsat i lådan.. tack för den. Om hon inte var så kär i sin pigtittare hade jag kastat den

• KatjaB

ja helt fantastiskt glamoröst såhär på lördaskvällen

surt med datorn, o ofta brukar de ju bara laga tekniska prylar om och om igen och vara helt omöjliga med att ge nya istället. Iallafall när det gäller mobiltelefoner.

Bluebride skrev 2010-02-13 20:19:01 följande:
    mysigtE så himla trött på den här datorn, sen den kom tillbaka från servicen så funkar den sämre på internet och ljudet knastrar. Ber snart om en ny dator istället
  • KatjaB
    giz83 skrev 2010-02-14 11:31:26 följande:
    vilken tid då? vill också se!!! =) e för slö för att kolla på tv tablån...=)

har pysslat me inbjudningskorten ida...=) ooo va fina de kommer bli...o ja jag ska lägga upp bilder sen när de e klara...=)

det var nu på morgonen, visade 3 modeller som var fixade o stylade, en bröllopskordinator som prata om vad hon gör, lars wallins klänningar och en florist samt frisörer o makeup.
    Antar att jag är väldigt bröllopsskadad som tänkte att det där var väl inget nytt, de klänningarna har jag ju redan sett, haha
  • KatjaB

jo tack, man känner riktigt hur glamorös tillvaron är

Härligt att få gå på musikal o allt! Kul att de bjöd med dig också, ibland glöms ju mammalediga bort, tyvärr.
    Förstår att du längtar efter din lilla skrutt nu

majsan801 skrev 2010-02-14 11:09:37 följande:
    Hahahahaha helt underbart. Föstår dig hade nog också kastat den och köpt en ny. Åhh min skrutt har sovit hos farmor och farfar inatt och nu längtar jag som bara den. Jag var ut på roligheter igår. Åkte in till den stora staden och shoppade, minglade, drack drinkar, åt lunch och sedan 3 rätters middag som avslutades med musikalen hairspray. Mitt jobb bjöd på allt. Helt underbart kul att jag som är mammaledig fick följa med ändå.
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)