Bröllop 2010 del 9 (sista året)
sundance så då är du ett fan av vitpepparkorn då
sundance så då är du ett fan av vitpepparkorn då
karin längtar den var fin är så snyggt när det lixom kommer gå över den andra ringen med.
lillalyckan ne vatten kom upp lika snabbt som jag fick ner det igår så har hekt gått över till blåbärssoppa.
Vi gifter ju oss med i dec, men jag vet redan vilken jag vill ha, kommer beställa från kina i juni. Kommer även prova i butik i vår med så man fr in rätta känslan.
lillalyckan jag skulle gift mig för några år sedan så provade klänning 2007 så vet vad jag passar i. från början vr jag helt inställd på en halterneck modell, men det passade jag inte hals i utan passar i en utan axelband och drapering/veck snett utmed magen. Så jag ska bara göra en provning tänkte jag i vår så jag vet att det är ännu sån modell jag passa i ännu. Har ju inte förändrat kroppen något så det borde va det.
Men jag rek som sagt att prova innan för det blir verkligen inte som man tänkt sig när man provar.
bluebride tar du samma som du skulle haft när du skulle gifta dig med exet?
Jag sålde min jag hade.
Starkt.
jag hade aldrig kunnat ta min gamla för det var då jag planerade med exet. känns som fel tankar ligger bakom lixom.
Bra tänkt jag planerade mitt förra bröllop av helt fel anledningar och tyvärr förstörde det allt. Så lika bra att jag sålde den för nu har jag börjat om från början och hittat mig en karl som gör mig hel och trygg. Älskar han så
Bluebride min fästman och ex går inte ens jämföra. han är så olik alla andra killar jag haft i hela mitt liv, inte förns nu har jag fattat att jag letade efter fel egenskaper hos killar förns jag träffade min Stefan. Så svårt att beskriva han är verkligen min framtid och jag är så glad att jag har han.
vad roligt att inbjudningarna har kommit, det är nu man vill at de ska svara direkt fast folk drar ju alltid på det och svarar i nästan sista minuten.
mammab va säger du! Älskar snö. kanske inte att va i det men när det är på träden och det ligger på backen. Så fint. Krya på dig.
Jag bli hemma imorgon med, har fått i mig lite soppa idag med men är ännu kass i magen, så hoppas det är bättre imorgon..
Skulle det bli en snölykta mån tro?