Bröllop 2010 del 9 (sista året)
allt av kärlek är du utvald att va med i tv4 bröllops program med? katja med.. tror det var 4 katja va?
allt av kärlek är du utvald att va med i tv4 bröllops program med? katja med.. tror det var 4 katja va?
mammab surt att de inte svarar finns det inget nr att nå dem på?
Tack alla, ska bli riktigt spännande. Men nu blir det omplanering med bröllopet vi måste lägga pengarna på huset. Men det blir av men med mindre folk och sen bjuder vi in vänner till festen istället och tar bara familj till maten för att spara pengar. Tyskland blir inte heller av utan de får ta med egen dryck..
Kan någon rek en speciell eller romantisk låt utav elvis? Våran kantor vi kommer ha är känd för sina årliga elvis konserter och det skulle va roligt om han iallfall sjöng en elvis bit.
Katja jo den finns men tycker den är för deppig och lite vaggsång varning.. Det bästa är nog att prata med kantorn direkt för han kan de okända som en annan inte kan och det finns säkert någon som passar.
sarahkka har med suttit med korten idag vilken tid det tar, puh.. trodde jag var klar med mina men sen kom jag på att jag ska ha bakgrund i dem så sitter med dubbelhäftande tejp och tapet för att jag ska bli nöjd..
sajberpillan den är ju nästintill perfekt ju...
sarahkka fy f*n vad surt.
Ser att ni pratar brudbuketter, jag vill ha gerbera,rosor och vita orkideer i som i en dropp formad. Kostnad 700 kr tärnbukett bara rosor 100kr. corsage åt brudgum och marskalk 50 kr st. Handelsträdgårds is the shit säger jag bara
Beställde klänningen igår och slöja plus jacka hoppas det blir bra, men allt för 1800 med frakt är helt OK!
mammab håller tummarna att det funkar med den gamla klasskamraten
vi har nu fixat 3 som bakar våra tårtor, det blir olika sorter alltihoppa jag bakar själv den vi ska ha..
bettertogheter vilken dröm
vad har du för blogg?
Bettertogheter tack ska läsa sen när gästerna gått hem..
Om vi kommer ha häfte så ska det vara en per person. Men funderar som EåN att inte ha några alls.
sundance håller med de andra tt det bästa är nog att ta upp det, även om du nämnt det så är det ju inte säkert man lägger det på minnet.
Här snöar det som bara den, jönköping/nässjö är kasst just nu. Längtar så till i Maj då vi får huset och våren är här.. Har redan planerat in 1 grillning ska bli i huset den 22 Maj..
maj2010 var bor ni? finns det inget järnvägsmuseum eller liknande?? där står de ju still hela tiden..
pandis jag läste skoj-akt inte sko jakt, fatta att jag satt en stund och fundera
ska alla ha en väska?? jag tänkte jag inte skulle ha någon, ialla fall ingen spec. Jag häver ner det jag behöver i min vanliga handväska som jag aldrig använder annars så sen får den stå i köket på festen..
giz får man fråga vad du har för BMI? surt att du håller på och få socker men då har de ju koll på dig nu ialla fall så du inte går in i såna anfall vad de nu heter..
jag väntar på att få hem mina organza band så jag kan göra det sista på inbjudningarna, vill ha dem klara innan jag börjar packa för annars kommer det inte bli gjort förns i sista minuten..
eån den väskan jag har ä ju inte vitt läder så kanske därför jag inte funderar på ny.. hi hi
det man inte får äta på LCHF är väll potatis, pasta, socker och mjöl mm..
giz jaha, tänkte om vi låg på samma men det gör vi inte. jag får kämpa på själv istället dock ligger jag på bmi gränsen 30 och ka få hjälp om jag söker men vet inte om jag ska göra det eller ej.