Inlägg från: Blivandefrueriksson |Visa alla inlägg
  • Blivandefrueriksson

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

sundance jag håller med sajberpillan på maten där.

Har varit och provat klänningar idag men ingen som var wow det är den, var en som var nästan men så var släpet typ en halv km lång och gick ej att ta av så var ingen wow känsla då heller. Men ska prova nästa helg och hoppas jag får den rätta känslan då. Vill ju prova den jag ska beställa eller likande men de hade ingen sådan ens liknande.

• Blivandefrueriksson

Katja har ju glömt bort, vad fick du ge för ringen? Har du för karat?

• Blivandefrueriksson

katja jo vet att det är titan har spanat in den sidan innan är väldigt vacker ring du får. Jag kommer beställa en som de har på sin sida redan.

• Blivandefrueriksson

katja det är close together jag är inne på men har svårt att välja om jag ska ha 5 eller 7 stenar i. Vi ska åka ner till affären i sommar och prova ut så jag får exakt den jag vill ha. måste bli rätt med kupningen och bredden har inte en aning vad som passar till för de finn sju inte i en vanlig smyckesbutik

• Blivandefrueriksson

Jag har äntligen kommit på vilken vals låt jag drömde om, och det blir ju prefekt. Luis Armstrong - What a wonderful world
    Vad säger ni?

• Blivandefrueriksson

giz jag sitter med me inbjudningskorten idag hoppas de blir klara. I och för sig ska de inte ut förns i maj men vill ha utsidan klar så jag bara har layouten/insidan kvar sen..

• Blivandefrueriksson

sundance cellofan skyddar ju samma vad rolig han är

Håll tummarna blivande brudar vi budar på hus och för närvarande har vi högsta budet de 2 andra ska betänka tills imorgon.. vill så ha det..

• Blivandefrueriksson

katja det är ett hus, sundance det är ett äldre hus fast renoverat. Härliga små skrymslen och små gå in garderober. sen en superduper härlig trapp av äldre modell åh är kär i hela huset kommer bli så ledsen om vi inte får detta huset.

• Blivandefrueriksson

eån har du gjort hos gyn? har jag missat något?
    huset är 150 stort plus 77 i biyta. 5 rum och kök kan man säga plus oinredd vind och källare.
    Din blivande har rätt det är dyrt med nybyggt, fast sen beror det lite på var man bor. Vi har ju mark och var och fick offert hur mycket det skulle kosta. 2,2 miljoner utan oinredd övervång, då har vi fått gräva och frakta jord själva plus att vi hade fått gjuta grunden själva..

• Blivandefrueriksson

Ä helt yr av lycka, vi fick huset !!!
    Var några som budade över oss men i slutändan så ville inte säljaren sälja till dem utan valde oss.

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)