Inlägg från: Blivandefrueriksson |Visa alla inlägg
  • Blivandefrueriksson

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

giz ska ställa larmet

• Blivandefrueriksson

karin va fina ni var och som det skrevs innan va bröllopskort är fint i svart vitt.

giz jag höll mina tummar stenhårt, fortsätter hålla dem trots krampen

Fick panik idag insåg att det helt plötsligt är bara 7 mån kvar tills vi gifter oss, måste sätta igång med inbjudningskorten de ska ut om 3 mån. Måste få igång datorn igen efter haveriet men det fixar en kompis som tur är.

• Blivandefrueriksson

Åh har ju helt glömt bort vi pratade ju med vårat värd par i lördags och sa till henne att vi kommer ta ner gardinerna och sätta upp annat för de är röda som är där nu. Då berättade hon att de hade massa vita spets gardiner kvar sen deras bröllop som vi kan få låna och plus att vi får låna deras dukar med. Fick även en bröllopsbok och 3 skivor utav dem som vi får låna

• Blivandefrueriksson

bettertogether det låter fint med färgerna.

Vill ni veta en rolig grej, sökte ett jobb förra veckan hade intervju i fredags fick erbjudande om anställning direkt. Idag skrev jag kontrakt och hade skrivit fel efternamn. Alltså hette jag i det kontraktet som jag ska heta efter bröllopet. De hade jätte roligt åt mig.. Kan inte fatta hur jag lixom skrivit fel men inte tänkt på det måste varit inne i bröllopsbestyren när jag sökte till dem.

• Blivandefrueriksson

sarahkka det finns ju billiga chokladfontäner för typ max 500 kr finns på typ de billigare ställena som rusta, öb elgiganten etc..

• Blivandefrueriksson

sykad jag blir datorn raderade ett inlägg.

sarahkka trodde först att det vara bara fontänen för det priset så tycket det var dyrt, men nu hänger jag med

Igår och idag har vi handlat saker till våra inbjudningar, så slutsumman vart 11 kr kortet med kuvert så inte alls farligt tycker jag.

• Blivandefrueriksson

Tårtan var mega fin, har du gjort klänningen själv i photoshop tror den kommer bli skit cool.

Idag har jag tillfrågat tärnan och fick självklart ett Ja så nu skulle hon börja träna Hon är urgo den människan har helt klart valt rätt.

Var och frågade en frisör om priser i lördags hittade en som tog 990 för 2,5 h de trodde inte det skulle ta längre tid, har en gammal arb kamrat som är makeupartist funderar på att fråga henne om sminkning. Men har en frisör i trakterna här som tar 1500 för hår och smink men har en annan som ska tillfrågas som ev är billigare. så har fått lite alt tid att tänka på denna helgen.

Funderade på maten igår och idag och vi är lite inne på att göra pastasallad, potatissallad, vanlig sallad, 2 sorters sås och så grillat kött till det. Min mor sa att det går inte för att det är för kallt i sep att grilla men va fasen det går ju grilla året om. Känns som det kommer bli en sen sommar så då är det säkert varmt när vi gifter oss.

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)