Inlägg från: Blivandefrueriksson |Visa alla inlägg
  • Blivandefrueriksson

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Kollade vad panduro tog för sina organza band och de tog 28 kr för 5 m så då köpte jag ju för halva priset

• Blivandefrueriksson

roligt att få gå på mässa, tyvär är det nog ingen här neråt får helt enkelt leta.

sarahkka76 skrev 2010-01-30 15:00:50 följande:
    Karin: hoppas ni får det underbart idag! Imorgon bär det av till bröllopsmässan
  • Blivandefrueriksson

tokisen jönköping så för långt

• Blivandefrueriksson

ne inget vad jag sett ialla fall, förr hade de en mässa i en folkets park här i närheten men den finns inte längre..

• Blivandefrueriksson

J-jaga inte bruden hon är gift

• Blivandefrueriksson

Idag berättade vi för våra föräldrar, fick den reaktionen vi ville ha. Min mor och svärmor kramades och sa att ja men nu blir vi ju släkt De var helgulliga och tyckte det var jätte roligt, svärmor hade hoppats att det blev i år men inte trott att det skulle bli så hon var mega glad och överraskad.

Ringde min bror med om han kunde fixa flotten från hans kompis och det var lugnt jag behövde inte tänka på det han tar hand om det, så jätte bra. han kommer även klä in det.

• Blivandefrueriksson

karin väntar nyfiket på bilder och Grattis!

loveyoutoo välkommen

• Blivandefrueriksson

den var bra den florist brudbuketts bindningsfilmen

jag har dock hittat en florist/handelsträdgård som tar 700 för en brudbukett och 75 för corsage, 100 kr för tärnans. har sett bilder på sånt han gjort plus varit på 2 bröllop vars bruden haft från han och han är jätte duktig.. så får bli därifrån.

Vi berättade ju för mamma idag om bröllopet och hon är kassör i den föreningen där vi kommer festlokalen utav, hon lovade att vi bara skulle få betala en dags hyra och medlemsavgift trots att vi inte är medlemmar och har hyrt lokalen i 3 dagar. så vad säger ni 700 för festlokalen är la inte så pjokigt

• Blivandefrueriksson

Tror inte vår kantor kommer ta pengar han är min gamla kör ledare så känner han sen innan
    Bokade om kyrkan idag och det gick jätte bra så nu är både lokal och kyrka bokat.

• Blivandefrueriksson

bluebride

giz håler tummarna, jag har sökt ett jobb som jag fått men vet inte om jag ska byta, dock har de bättre personal vårdnad än där jag är nu..

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)