Bröllop 2010 del 9 (sista året)
kan jag få fråga dig en blom fråga? jag kan inget alls om blommor har så kallat inga gröna fingrar..
kan jag få fråga dig en blom fråga? jag kan inget alls om blommor har så kallat inga gröna fingrar..
vanligtvis så brukar jag inte ha blommor hemma men nu är det ju jul så jag tänkte jag skulle prova på det här med att ha julblommor hemma... så jag köpte en sån där röd amaryllis japp... men nu vet jag ju inte när den ska ha vatten och hur mycket...
så det börjar se lite ledsen ut och ska den ha kallt eller ljummet vatten? köpte en sån där jag tror det heter julblomma en sån där röd ser ut som om bladen är röda.. ja den sa dem att jag skulle vattna en kaffekopp med vatten var 3:dje dag med kallt vatten men den tappar ju sina blad!!! vad gör jag för fel??!!
Förtillfället pluggar jag till undersköterska men sen ska jag bli sköterska.. inte läkare...
vad är luffarslöjd?
okej.. så jag ska alltså inte vattna den där stången... och mina röda blommor ska jag inte ha i fönstret... men den där sista blomman ni pratade om är det inte den som luktar JÄTTE mycke??
men vad heter dem här... hmm.. ska försöka förklara hur den ser ut på bästa sätt.. skratta inte!!
den är i en kruka, röda små små blommor och gröna stora blad..
det är jätte många små blommor och röda och sen lite vitt i mitten.. fick den av min svärfar och han sa aldrig vad den hette eller hur jag ska ta hand om den...
vad mysigt ni alla värkar ha det ikväll då... jag ska jobba.. :(
men jag slutar ju 21 så jag hinner ju i alla fall se vem som vinner idol...
lillalyckan: grattis... vad mysigt med julbord...
okej... ja den får vatten lite sen nån gång då...
nån som vill åka å jobba istället för mig?? känner absolut inte för det idag... fryser som f*n!!
hmmm... vad har du för inlämningsuppgifter? :D (överväger)
hahahahahahaha... nja jag tror jag avstår... flytta siffror i kolumner är inte riktigt min grej... hihi... jag får väl ge alla tanter och gubbar mat här i Kungsör i stället.. och lägga dem så det får sova...