Bröllop 2010 del 9 (sista året)
och allt måste inte matcha...=) det viktigaste är väl kanske att alla känner sig bekväma i sina kläder...
och allt måste inte matcha...=) det viktigaste är väl kanske att alla känner sig bekväma i sina kläder...
o de där me att sova på hotell natten innan me bebisen låter jätte mysigt...=) o smidigt för make-up o hår stylisten
Katja - men då tycker jag att du ska ta det som känns bäst för er....om ni inte har råd så ta det billigare allternativet och kanske köpa en liten detalj som fulländar skapelserna...??
en ide iaf
mammab--> jag har en mall som ja kan maila dig om ja får din mailadr...
jag komemr använda mig av den, men så klart lägga till lite som är vårt...=)
jag skulle vilja prova den där färdiga matkassen, men min m2b är inte så pigg på det...=(
hihi...ja har en lite rolig historia om de där me vigselförrättare...hihi
jag har varit ute i MYCKET god tid vad gäller det mesta med planering av de "stora" sakerna som vi velat ha...
och redan i mars april förra året bokade jag lokal o ringde även en av kommunens vigselförrättare strax efter, när jag fick tag på henne så berättade jag att jag skulle vilja att hon viger oss och i bakgrunden hörde jag att hon bläddrade runt i sin kalender.
Jag berättade också att vi var ute i god tid, och när jag sa datumet sa hon ett stort OJ och började skratta...och fortsatte med att säga att det var VERKLIGEN i god tid 1 ½ år innan, normalt så brukar brudparen ringa henne några månader innan...
och så bad hon att jag skulle ringa och påminna henne efter nyår så hon inte missade och råkade dubbelboka...hihi
anoli--> vi har turen att ha musiker som finns i släkten...min morbror har fixat me hans gamla bandmedlem som ska komma o vara trubadur...=) sen kör vi väl lite skiva också
o han gör det gratis i utbyte mot mat o dricka...=)
bluebride--> jag hade ju tänkt att jag skulle göra vår egen från scratch, men jag börjar fundera på att inte göra de o kanske ta ditt tips istället att köpa flera vanliga...för vi harnågra nätallergiker också så jag hade tänkt att de skulle få egna tårtor...men äsch det är så mycket så jag vet inte!!!
känns som om jag hade allt planerat o sen helt plötsligt så vart allt så komplicerat...*suck*
mammab
det ska vara en vanlig doc fil.-..har du office paketet? me word o sånt?