Bröllop 2010 del 9 (sista året)
karin: va fina bilder =) gillar det svartvita...=)
karin: va fina bilder =) gillar det svartvita...=)
Hej alla...
uppdatering vad gäller arbetsintervjun...
den gick jättebra, lättsam och rolig...hon ska höra av sig i slutet av veckan då hon hade två till att intervjua...så nu väntar man bara
nu ska ja mysa me gubben o sen sova...=)
go natt o kram helt slut efter ida...
sundance: mmmm den där tårtanlät ju bara fööör god för att vara sann...hihi
katjab: ja det kändes jätte skönt efteråt...hihi...så nu hoppas jag bara att hon har ett positivt svar när hon ringer..hihi
blivandefrueriksson: ja jag har också insett att det bara är 7 mån kvar...men imorn kväll så är det dags att pyssla me korten...o igår skrev jag save the datekorten...men vet inte om jag är riktigt nöjd bara...ska fråga mina kompisar som kommer imorn vad de tycker...*suck* blir nog aldrig nöjd...
och vad kul att du fick låna lite saker inför o gardinerna var ju perfekt att få låna...=)
maj2010: de e klart att du ska ha legocaketoppern!!! ska kolla bild senare...=)
hörni tjejer!!!!!!!!
vet ni vad??? jag vann 1000kr på calligraphen.se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de hade en tävling på bröllopsmässan här i sthlm!!! och de drog min mail!!!! iiiiihhhhh va ja ska shoppa då!!!!!!!!!!!! såååå glad...vinner ALDRIG nått sånt där!!!
hihihihihihihi
maj2010 tack...=)
hej tjejer...måste bara få skriva av mig lite...
pratade med en av mina favvo tjejkompisar och...äsch måste börja från början!!
jag har pratat om att jag vill gifta mig i eeeevigheter...och har tjatat det till leda med mina vänner...och jag förstår att det är tröttsamt för de ibland...=) men jag är sååå himla glad över att vi äääntligen ska gifta oss...och från början har jag sagt att vi inte har råd med att bjuda alla vänner, och när det sen verkade som det så berättade jag ju det så klart för mina vänner, men nu verkar det som om det kanske inte blir så iaf...*suck*
och hon är en genom ärlig tjej och säger alltid vad hon tycker och tänker (på ett fint rakt sätt), och nu är hon lessen för att hon har blivit oinbjuden...och det förstår jag verkligen, kan tänka mig att det är jobbit att höra att man inte får komma för att de inte har råd att bjuda alla kompisar, utan bara släkt. och jag känner mig genomrutten över det här...
vi har (jag o m2b) har däremot planer på att bjuda alla vänner på en fest några veckor senare, men det är inte klart än om vi ska det eller inte. och då blir det mer som en hemmafest där alla är välkomna men tar med sig egen dricka o vi bjuder på snacks o tilltugg. och det har jag också berättat för henne...
ville bara skriva av mig lite för er och det är så lätt när ni inte är i min vänskapskrets på det sättet....tack för att ni ville lyssna tjejer
nu ska ja läsa resten som ja missat sen sist
sundande: hahahaha ja men det är ju så!, mannen är inte komplett utan en kvinna!
bakom en framgångsrik man står alltid en mer framgångsrik kvinna...eller hur går den?
sundance: nej det skulle jag defenitivt inte bry mig om...om de från din sida dessutom är (de äldre) är lite festliga av sig så tycker jag inte att du behöver tänka så mycket på det...värre om de är lite mer stroppiga o stela...
ja här har det verkligen hänt saker....hihi
jag tänkte att jag ska sluta prata bröllop med mina vänner så det inte blir nått missförstånd...
äsch...men jag hade en bra dag ida me två av mina bästa tjejkompisar, vi var o shoppade på öb o systemet (vi ska på kryssning imorgon!!!), o lite andra småbutiker som fanns där...hittade en jättefin tröja/tunika o linne som ja ska ha på kryssningen och och lite smycken...hihi...vi hade jättekul!
skönt me en sån dag och lite skitsnack me tjejerna!
hej tjejer...jag har varit på kryssning fre-lör o sovit resten av tiden i stort sett....hihi...
vi hade så kul så vi hann liksom inte sova! först en massa dans o sånt...sen snack genom morgonen o sen en massa mat o lite mer snack o genomgång av vad som hänt de andra under natten...
hihi....världens bästa helg nånsin...hihi...