-
Namnet, pappas fru/fv/m.m.pandis81 skrev 2010-01-14 14:36:59 följande:Ja det är jättespännande, bra tänkt. Vi köpte en som m2b fastnade för direkt. Och så ska vi köpa en till sen. Så att han har två. Jag satt och tänkte på en sak. Jag håller ju på med programmet och har kommit till gästpresentationen och har kommit till pappas sambo jag tycker styvmor låter så hårt och elakt.. Tänker bara på askungens elaka styvmor. Vad kan man skriva istället.
-
Grattis Katja!
Vad drygt Bluebird!
Lillalyckan: vad nice! Då var det avbockat
Blicandefrueriksson. perfekt! Antar att de öppnar snart, då kan du gå på konsultation
Idag ska vi gå och beställa våra ringar. det ska bli så spännande, can´t wait! -
Nu är ringarna beställda
-
Katja: ja, det blev den Har lagt in en ny bild nu för den andra var lite suddig. Har beställt den utan sidostenarna för annars blir det jätte dyrt. De får jag lägga till senare. Ska även ha en rosé mellan den och min förlovningsring.
Vad gott det låter! Längtar till vår tårtprovning!
sundance: vad konstigt att han inte kan ge ett ung pris, det måste de kunna göra tycker jag. Man måste kunna ge kunde ett offert pris, eller?
ninni: jätte fina bilder! -
katja: ringen på bilden kostar 32.000kr och stenen är 0,44. Jag beställde min med en 0.35 sten och utan sidostenar så den landar på 17500kr.
-
Men Tausen vad hemskt! När få ni veta hur det ligger till?
-
Vi kommer att ha pappersservetter från calligraphen. Skulle helst velat ha i tyg men det blir en för dyr kostnad tycker vi. Viska se om vi ska ha tryck på de eller inte.
-
Nu är festprogrammet i stort sett klart. Ska bara lägga in lite info om gästerna och bordsplacering vilket jag kommer att göra efter OSA.
-
Åh vilken tur! Vi håller tummarna för att det ordnar sig. Hur är det med resten av era saker?Tausen skrev 2010-01-19 18:22:51 följande:Brandmännen räddade min klänning ur branden så den går förhoppningsvis att sanera! De hämtade sambons ring och min klänning
-
pingst: de var jätte fina
cialovesandreas: vilken tur att det löste sig!
giz: Tack! Ja, det är den klänningen jag har tänkt beställa. Men vi får se för jag väntar bebis i april så det beror på om de hinner sy den i tid. Kan inte ta måtten förrän efter förlossningen tyvärr.
Skorna köpte jag på Bianco.
Nu är festprogrammet i stort sett klart. Ska bara lägga in lite info om gästerna och bordsplacering vilket jag kommer att göra efter OSA.
Vi har även bestämt oss för att satsa på att sova på hotell med bebisen dagen innan samt på bröllopsnatten, för att kunna få lite lugn och ro från alla djur här hemma när vi bor så litet, så kan hår-och make-up stylisten komma dit.
Försöker hitta ett hotell nära oss men det finns inte så många så vi får se vilken vi väljer.