• pandis81

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Vi har varken tiden eller pengarna för att åka ner själva till tyskland. Hade vi haft det så hade vi gjort det.
    Så för oss fanns bara alternativet att köpa på systemet. Men då vi fick detta erbjudande så kändes det helt naturligt och eftersom vi ände sparar ganska mycket pengar på det som vi kan lägga på annat till bröllopet så kändes det bra,
    Tror inte vi är dom ända i världen som gör så.
    Vi har ju bara någon annan som kan åka ner åt oss.
    Och skulle det nu vara så att dom åker fast i någon tull eller så ja då får det väl vara så och då handlar vi på systemet istället.
    Men jag får väl vara olaglig då.. Jag sparar ju bara pengar på det. Och jag tror inte jag åker fast för det.

Känns då som det kvittar.

Blivandefrueriksson skrev 2010-01-24 11:39:32 följande:
    sundance din pappa har väll din man att prtata med vid bordet? eller tänker jag fel. vi ska inte göra som pandis då det är olagligt utan vi åker ner själv till tyskland, fan lät som en moral tant där men men. Igår var vi hos ett par kompisar som kommer att vara värdpar på bröllopet, vi pratade massor plus att jag fick kolla in hennes klänning som är uppsydd på millys så vacker och så fint gjort och väldigt noga, jag hade en aspera en gång i tiden som var mycket värre sydd än den millys hade sytt. så inatt har jag drömt bröllop järnet, längtar så.. ska nog pyssla med lite ljus lyktor och inbjudningskort eller fest program , fick låna hem deras så fint och bra..
  • pandis81

tänker inte ens ta den disskutionen.
    Har inte skrivit några namn, ingen vet vilka det är.
    Man måste väl ändå få skriva av sig.

Går polisen in och läser. Ja då gör dom väl det. Får ta den smällen då.

Blivandefrueriksson skrev 2010-01-25 18:00:02 följande:
    pandis menade inte att det är fel jag har själv köpt på det sättet, men lite dumt att skriva ut det. Var så jag menade. det var det jag tyckte var fel.
  • pandis81

Vi har gjort lika till alla för jag tror inte att alla är lika uppmärksamma på vad som händer runt omkring, och skulle dom vara det så får det väl vara först till kvarn i så fall..

Men där emot så måste jag fråga dig,
    Hur och vart har du gjort i din tidningsartikel och hur kom du på den iden???

Tokisen skrev 2010-01-31 17:48:33 följande:
    Nån som har nått tips på hur man kan göra med bingon för att alla inte ska få samma bricka, helt utan att göra 35 stycken olika för d blir lite jobbigt
  • pandis81

Och även festens ABC.???
    Vart hittar man det???

• pandis81

Idag så har jag haft en mysdag med min dotter, Det har varit så himla mycket jobb och den här helgen skulle jag ha varit helt ledig men då la jobbet en inventering istället igår. Så jag fick jobba 7-19.
    Så dagen vart helt och hållet hennes idag.

Vi började med att gå på Bio och såg nicke nyfiken 2 (hennes val helt och hållet) och sen har vi varit och ätit god mat. Jag lyckades även att uträtta lite bröllopsärenden, så nu är mannes ring hämtad. Graverad och klar, han bestämde ju sig för att ändra sig för ett tag sen.
    Har även skickat iväg min ring för gravering och även fickpluntor som vi har köpt till bestmännen.
    Så det är klart.
    Jag köpte även nya smycken till mig, halsband och örhängen för jag var lite osäker på dom jag har köpt innan, så det blir att sälja dom.
    Hittade även en ny tiara liknande diadem till min dotter för det första som vi köpte säger hon att det gör ont när hon har. SÅ det blev ett nytt som hon själv hittade i dag.

Ja lite har blivit gjort i alla fall.
    Imorgon så har vi o.s.a och vet ni vad.. ALLA har svarat utom då sambons syster men dom gjorde klart för länge sen att dom inte skulle komma så då skiter jag i dom ärligt talat. Vi ska inte behöva jaga på folk för att svara. Och hon har varit så elak och dum så jag vill inte ha henne där heller om jag ska vara ärlig. Ingen större förlust.
    Så nu börjar planerna på allvar..

• pandis81

ÅÅ tack snälla den iden kommer jag nog att sno helt klart
    TACK !!!

Tokisen skrev 2010-01-31 18:25:30 följande:
    Såg nu att vi inte hade nått på J, så om någon har nått bra tips så får ni gärna skriva det
  • pandis81

du får göra ditt galleri synligt först

• pandis81

ååå florida hur underbart låter inte det då..??
    Det var ju synd att man inte bodde närmare göteborg.
    Men jag tror att det mesta börjar lösa sig nu.

Jag tänkte på en sak, kommer ni som har kyrkligt bröllop låta någon läsa ett par rader som bibelläsning??

Jag har kollat på olika vigselprogramm på nätet och där står det på dom flesta bibelläsning om kärlek.??
    Tänkte om man skulle låta någon av tärnorna kanske läsa eller vad tror ni???
    Blir det för mycket??

Humlan66 skrev 2010-02-03 10:03:57 följande:
    Tjenare tjejerInte ofta jag kikar in här, men nu måste jag in och kolla hur ni har det?? Några har ju redan blitt gifta med.Tänk va tiden går fort,ibland lite FÖR fortfast inte för mig nu då som får vänta såå länge på VÅRAN dag Önskar jag vann massor med pengar.MEN jag tänkte såhär- Har ju kanske möjlighet att hjälpa någon här om det behövs för nu får jag ju tid över ;)Är det någon utav er som befinner sig i gävleborg eller Göteborg som behöver hjälp med något ?men då MÅSTE ni inboxa mig och inte svara här.. efttersom jag lätt kommer att missa det då. Blommor kan jag och hantera kameran hyffsat Snart åker jag till soliga Florida =) i början av mars
  • pandis81

Men vad tycker ni angående mitt tidigare inlägg blir det förmycket???

• pandis81

Tjejer.. Det var någon av er som skrev in erat ABC här i tråden, men nu hittar jag det inte, har ingen aning om hur många sidor jag måste gå tillbaka, jag hade sparat det de vet jag, men så har datorn fått sig ett spel och nu hittar jag inte det heller.

Snälla kan ni skriva in det igen??

Tack

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)