Jag sa till m2b att vi MÅSTE sätta oss ner med budgeten en sista gång nu. Han har fortfarande inte gett klartecken på om det är ok att det går på mer än budget innan vi sålt av lite grejer, eller om det inte får bli mer än budget över huvud taget. Är dessutom lite grinig just nu för att han planerar att dra till Las Vegas i april med polarna för att lyssna på någon känd DJ som ett par av hans kompisar känner. Dessutom planerar de en resa till Ryssland snart, bara för att festa med en annan kompis som bor där. Men följa med mig och min familj och min mosters familj till Mallorca i september värkar sitta långt inne. har sagt att han måste komma fram till nåt snart för vi måste boka men nu tolkar jag hans obeslutsamhet som att han försöker komma undan det lite diskret så ikväll ska jag säga till honom att jag inte vill att han följer med. Blir så lack! När jag frågade om bröllopsresa i november sa han att vi kan väl åka på bröllopsresan på vår 1-åriga bröllopsdag istället. slår vad om att han inte får ihop pengar till Las Vegas, Ryssland OCH bröllopsresa och det är väl pinsamt att säga till polarna att han itne kan följa med för att han måste spara till bröllopsresan . AAARGH! Överreagerar jag? Dessutom blir jag så trött för han och hans 2 kompisar hade suttit på lunch och typ sagt "ja, undrar om vi får åka för cheferna (flickvännerna)" och "Hur lägger vi fram det här där hemma?", "Jaha, hur ska vi få¨igenom det här?". Hallå! Skiter väl i om de drar till vegas!!! Vill han festa upp sina pengar får han göra det. Men man undrar ju vad de egentligen har för planer eftersom de är så inställda på att vi inte skulle gill att de åker???