Bröllop 2010 del 9 (sista året)
majsan: åh vad roligt! Ja, nu rör det på sig
bluebride: vilken osis!
majsan: åh vad roligt! Ja, nu rör det på sig
bluebride: vilken osis!
Ringde till vår hemförsäkringsbolag och man skulle kunna teckna drulleförsäkring via de för 515kr/år. Då är man försäkrad till ett värde av 40.000kr. Tycker ni att det är dyrt? Det enda jag behöver försäkra är klänningen och ringarna.
Vi har 50 bjudna, om vi tar bort de pengarna vi fått i gåva så lägger vi ut själva ca 62.000kr som det ser ut nu. Då har vi börjat med att spara för 1 1/2 år sedan.
Karin: hoppas ni får det underbart idag!
Imorgon bär det av till bröllopsmässan
blivandefrueriksson: synd att det är så långt ifrån dig...
tokisen: jättefina inbjudningskort!
karin längtar: vad roligt! Stort grattis!
Välkommen loveyoutoo!
Själv är jag helt slut efter att har varit på bröllopsmässan, puh!
karin: fina bilder!
Själv hittade jag på bröllopsmässan de som vi eventuellt ska ha som solister under vigseln. Jag har tagit kontakt med dem och de ska spela in våra låtar så vi kan lyssna på dem. Spännande!
bettertogether: ja visst var det?
Nu har jag mailat till den vigselförrättaren vi hade kontakt med förra året och som bad mig att återkomma i mars iår. Fick nu till svar att hon har gått i pension och att jag ska kontakta kommunen för att välja någon annan. Jätte synd tycker jag. Men vad bra att jag hörde av mig nu och inte i mitten av mars som hon ville från början, med tanke på att vi vill skicka våra inbjudningskort den 1 mars.
Vi gifter oss borgerligt så vi kommer inte att ha några psalmer. Förstår att du inte är så sugen, men snart så
Vad gör man om man inte hittar ngn vf ledig i sin kommun? Provar man med en annan kommun?