Bröllop 2010 del 9 (sista året)
vigselförrättare
vigselförrättare
sundance: grattis till alla framsteg!
Jisses vad ni hinner skriva! Det verkar som att det rullar på för oss alla jut nu
Själv blev jag tilldelad en vf idag, skönt! Nu är det bara att ta kontakt med henne för att diskutera ceremonin. Hoppas hon är flexibel.
Vi har inte heller råd att bjuda alla. Förutom våra familjer blir det, 5 par vänner till oss och sen 2 singlar som är mina vänner.
Katja: vad drygt när hon krånglar så där. Man vill gärna vara säker på hur det blir. Bra att du letar efter ngn annan.
Ni kan alltid säga att ni inte har möjlighet att lägga ut de pengarna. Vill de så kommer de att ge er pengarna i förskott.
bettertogether: åh vad roligt!
pandis: tycker inte heller att det blir för mkt.
maj2010: spännande! Vilken fin hemsida!
Jag: idag ska jag på konsultation för hår och smink. Ska bli kul. Håll tummarna nu för att jag blir nöjd!
sundance: kan inte ni gå ut och käka brunch eller ngt liknande?
Vi ska äta lunch dagen efter med de som vill följa med.
katja: det var bra gjort. Det är upp till de tycker jag.
tausen: det gick jätte bra. Jag blev jätte nöjd! Gick hos Envy me i sthlms city.
Katja: röstat
En annan kostnadsfråga: jag skulle vilja ha chokladfontän under festen. Det skulle gå på 1500 för en fontän, choklad så att det räcker för alla gäster samt pinnarna. Är det också en onödig kostnad. Min sambo är inte alls taggad på idén.
Vi kommer att bjuda på lite plock tilltugg.