• pandis81

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

ja till festprogrammet.

Lyckliga013bruden skrev 2010-02-07 21:59:58 följande:
    ABC???
  • pandis81

ÅÅÅÅÅÅÅÅ TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKK
    SOM JAG HAR LETAT...

Tokisen skrev 2010-02-07 22:27:11 följande:
    Det va jag så här kommer det igen:Festens ABCA-Alla ska känna sig hjärtligt välkomna B-Bordsdamer lämnas tillbaka efter festens slutC-Choklad är kärlek man kan äta, vem vet kanske får du en bit i kvällD-Dans på borden är lämpligast efter middagenE- En medhavd kamera får endast användas om fotografen lovar att skicka en skiva till brudparet efter festen F-För kvarglömda gäster ansvaras ej G-Gästbok kommer finnas så skriv massor!!H-Högertrafik råder under borden I-Inga sura miner i kvällJ? Jaga inte bruden, hon är giftK-Krama alla som ser det minsta deppiga ut L- Låna av personen till vänster om mat eller dryck skulle ta slutM- Maten får inte tysta mun, det är strängt förbjudetN-När detta blir ett dubbelbröllop är det hög tid att sluta dricka O-Om ni blir i behov av något kanske lösningen finnes i ToalettkorgenP? Pettersson hette Bruden innan bröllopet nu WinbergQ-Qul att ni kunde komma! R-Rekommendationer att man går hem med samma person man kom medS? släpp loss och ha kulT-Talare skall efter talets slut väcka alla som soverU- Under bar himmel sker rökning V-Varför inte ta en svängom efter middagenW- webbsidan om vårt bröllop kommer uppdateras med bilder framöver så titta gärna inX-X-makar blir vi aldrig Y-Yr av alkoholen, drick varannan vattenZ-Zzzzova vi sa ju varannan vattenÅ-Ångerrätt finns inte efter man sagt JAÄ-Ät, drick och ha kulÖ-Önskan om att alla får en riktigt trevlig kväll
  • pandis81

nä nu ska jag inte tappa bort den igen, nu har jag skrivit in det i programmet
    Men tack

Tokisen skrev 2010-02-07 22:34:14 följande:
    Hahahah!Det va så lite så, bara hojta om du tappar det igen
  • pandis81

I dagsläget har vi 14 sidor i vårat program det är med fram och baksida, men det ska in några saker till. Så några sidor till kommer det nog bli innan jag är klar.

• pandis81

Nu har jag jobbat med programmet hela morgonen och det börjar ta form.
    Det är fortfarande på 14 sidor. Så det blir 16 med pärmen runt om.
    Men jag har en sida kvar att fylla i och jag vet inte vad jag ska ha på den..
    Kan någon komma med förlsag kanske..
    Tänkte om jag skulle skriva i en dikt eller något.
    Men vilken??

Kan ni några fina kärleksdikter. eller några små

• pandis81

sid 1 välkomst text
    sid 2 en liten dikt och en passande bild
    sid 3 med glimten i öget
    sid 4 Historia bakom lokalen vi befinner oss i
    sid 5 menyn för kvällen
    sid 6 Bröllopsbingo
    sid 7 Barnens ord om kärlek
    sid 8 bordsplacering
    sid 9-10 gäst presentation
    sid 11 Bröllopets ABC
    sid 12 Bröllopskryss
    sid 13 information om vigseln
    sid 14 transport information iför hemresan

men nu har jag tänkt vad jag ska ha på den sidan som jag saknar något på
    Jag ska skriva in varför vi valde låtarna till varandra under vigseln och på baksidan ska jag ha information om transport hem så nu är det fullt. Får se om jag kommer fram till några mer sidor.

• pandis81

Att jag har satt in det är för att vi inte har några sånger med, vill dom göra det så gör dom det.
    Och vill dom bara läsa så kan dom ju göra det.
    Har ingen direkt order på att dom måste genomföras.
    Tyckte bara det var lite kul.

EåN2010 skrev 2010-02-08 13:13:23 följande:
    herre gud vad mycket... bingo och kryss? era gäster kommer ha fullt upp... men vad kommer ni ha för papper? det har jag funderat på... ska man ha vanligt tråkigt vitt... eller ska man ha något annan...
  • pandis81

Men jag vet inte om vi kommer att få någon svensexa/möhippa så den risken vill jag inte ta. Att stå där med tomma sidor och sen inte få något att fylla det med. För vi bor inte i samma stad som vi ska gifta oss och majoriteten med våra gäster.

KatjaB skrev 2010-02-08 13:12:03 följande:
    ni kanske kan ha en sida med lite foton från möhippa o svensexa?
  • pandis81

VI kommer att skriva ut det på vanligt vitt papper och så kommer vi ha ett annat pappar utanpå som pärm, som passar ihop våra andra trycksaker.

EåN2010 skrev 2010-02-08 13:13:23 följande:
    herre gud vad mycket... bingo och kryss? era gäster kommer ha fullt upp... men vad kommer ni ha för papper? det har jag funderat på... ska man ha vanligt tråkigt vitt... eller ska man ha något annan...
  • pandis81

Då var det dags att åka och jobba.
    Hörs senare ikväll tjejer

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)