Bröllop 2010 del 9 (sista året)
Hej tjejer,
Igår så kom jag till Linköping, dock 1 timme senare än beräknat. Men framme är jag. Sitter på ett café inne i centrala Linköping och tar det lite lugnt efter dagens möten, ska berätta lite nedan här.
Idag så har jag träffat solisten i kyrkan, som förövrigt är min konfirmationsledare och även solist på dotters dop, och är mer än stolt att få vara en del av våran bröllopsdag då han har följt mig i livet i dom senaste 17 åren ( hans egna ord idag) rörd till tårar blev jag i alla fall. Och han ville verkligen inte ha något betalt. Han kommer att sjunga eventuellt tre låtar i kyrkan. Två som vi har valt till varandra och en som var hans låt till oss.
Sen så har jag svängt in hos en frisör och klippt mitt verkligen slitna hår. Så det känns jätteskönt att få det gjort,
har även köpt en förvaringspåse till klänningen som jag kan använda nu när jag har provat den, har nämligen med mig den ner.Har även varit inne och beställt alla blommor som vi ska ha. Snart så ska jag bege mig till min svåger och svägerska och deras son, där så kommer min make up artist att vara då han är bästa kompis med min svägerska.
Så ikväll är det middag och provsminkning som gäller.
Imorgon så är det nya bröllopsplaner då jag ska träffa fotografen 11.15, sen är det lunch med min pappa.
Och på söndag så ska jag träffa frisören som ska göra ordning håret. Och sen så är det kalas för min m2b yngre bror som fyller år imorgon, men då är dom iväg så därför blev det på söndag. Och på måndag är det dags att åka hem igen.
Känner mig i alla fall duktig med allt som jag har hunnit med idag, mellan allt ligger nämligen en fika med min bästa kompis som bor här nere, och hon som ska hjälpa till med våran tårta.
Så det har varit en väldigt rolig dag.