Inlägg från: JollyO |Visa alla inlägg
  • JollyO

Juli 2010

Ny tråd! Härligt att tiden går så fort!
    Har frågat min pappa om han vill göra våra inbjudningskort och trycksaker och han visade lite förslag. Gäller ju att passa på att utnyttja faktumet att han är AD :) Typ alla mina kompisar har haft scrapbookade inbjudningar så det blir roligt att det blir annorlunda!

marial77 skrev 2009-12-07 15:09:37 följande:
    Igår fick jag hem halsbandet jag tänkte ha på bröllopet.Kolla in denna site om ni letar smycken, kanske finns nåt som ni gillar.www.thepearl.se/
    Trevligt! Har du bestämt klänning än? Tycker att det är svårt att köpa halsband innan jag vet hur den ska se ut exakt...
  • JollyO
    rosesarered skrev 2009-12-07 21:20:08 följande:
    Jag har sett många fina smycken på etsy.com, tror att det är rätt varierande i prisklass.Annars är det fint med svävande pärlor som säljs lite här och var på nätet.Själv vill jag ha nåt enkelt som en enkel kedja med en pärla pch pärlörhängen. Behöver verkligen inte vara äkta för min del.
    Har du kollat på Glitter? De har en del i varianten du beskriver. En favorit där va en guldkedja med en stor rund pärla och en liten rosett i guld som hängde "över" pärlan. Men inget köp ännu...
  • JollyO
    Korallbruden skrev 2009-12-14 13:00:42 följande:
    Tjejer! Jag saknar er. Mår ni bra och vad händer i planering?Var ute och tittade på tärnklänningar med en av mina två tärnor. Nästa tärntur med klänningar tar vi på lördag. Har ni några extra bra idéer vart det finns gott om tärnklänningar?
    Jag tycker att det finns så många tråkiga tärnklänningar! Och dyra är de också. Vila brukar ha många finkänningar som är lite roliga tycker jag. Kanske kan va värt en sväng förbi? Fast det kanske finns bättre i vårkollektionen...
  • JollyO
    KatjaB skrev 2009-12-19 07:34:43 följande:
    hittade förresten mängder med billiga små handväskor på eaby jättebilligt som jag tänkte fynda nån till bröllopet.Fler här inne som är inne på ebay och budar? Jag har skaffat inlogg för ett tag sen men inte köpt nåt än
    Jag började för några månader sen och nu är jag fast
    Har köpt massor av grejer, till bröllopet och annat.
    Blev tom en ny rosa cykel från Storbritannien.
    Idag köpte jag vitt brett grosgrainband att ha till dekorationer till festen för 2,50 kr metern inklusive frakt.
    Sist blev det fina såpbubblor billigt. Men, jag brukar inte buda, köper mest på "köp direkt".
  • JollyO

Planeringen är lite seg här med, eller snarare bara väntar jag på att jag ska gå ner i vikt så jag kan beställa klänning... Har gett mig själv lite frist nu över jul, för hela våren ska jag ju inte äta någonting
    Min blivande behöver ju också ta tag i det innan han kan beställa kläder. Han mailade sutopia och fick svar nu att en frockkoat kostar lika mycket att beställa som en kostym och det är ju jättebra! *Plockar fram lite julkola för att fira*

• JollyO

Idag är det 200 dagar kvar tills 17 juli!

• JollyO
    Katinkaa skrev 2010-01-05 22:20:50 följande:
    hur tänker ni runt presenterna? Ska ni ha offentligpresent öppning under "festen" ska ni göra det en annan dag när alla som vill får komma eller gör ni det själva?
    Definitivt inte under festen. Förmodligen blir det dagen efter kanske hemma hos någon av våra föräldrar, eller bara hemma själva.
  • JollyO

Juli 2010 skrev 2010-01-06 12:46:11 följande:

har någon av er handlat såpbubblor från E- bay? vad blev frakten ungefär?
    7.50 Pund. Då kostade 96 st bubblor i tuber med hjärtan på toppen 350 kr allt som allt.
Svar på tråden Juli 2010