Absolut, d e ett måste haha
Jag hade lätt valt Thailand, vi va där i november 08 och tyckte d va kanon, allt e jätte billigt och man kan unna sig saker och fina middagar utan att bli helt ruinerad.
Bröllopsnatten har vi tänkt att ha här i byn, på deras enda hotell, och vi räknar väl med ca 500:- för ett vanligt rum (tror inte dem har bröllopsrum)
Men ska väl ringa dit snart för att kolla upp d.
minimis skrev 2010-01-08 16:38:10 följande:
Haha, ja, det hade ju varit lite kul, Tokisen, blir vi gravida samtidigt så får vi definitivt starta en ny tråd sen :)Vi är himla sugna på att åka till Thailand, men 2 veckor från den svenska sommaren...aj aj... det lockar nog mer med en grekisk ö eller nåt, Mallis har vi också blivit rekommenderade.Hur mycket spenderar ni på bröllopsnatten-boendet? Hestravriken här är väl det enda som är fint nog och där kostar rummen från ca 1700 kr/natt.. Iofs betalar min pappa en stor del av bröllopet, men jag vet inte om han betalar allt. Hursom vill man ju inte slösa. Och som mammaledig så blir man ju mer medveten om kostnaderna. Gud vad snål jag gått och blivit! Ett bröllop ska väl få kosta?