Inlägg från: Tokisen |Visa alla inlägg
  • Tokisen

Juli 2010

Vi kommer ha live band och kommer betala 10 tusen för hela kvällen. Dem e duktiga och roliga så dem kommer hålla i snappsvisor osv.

• Tokisen

Vår fotograf kommer ta kort på alla gästerna parvis, som vi sen kommer sätta in i gästboken tillsammans med deras hälsning.
    Har ni inte fotograf hela kvällen kan kanske en kompis/släkting med en kamera ta kort på dem.

Katinkaa skrev 2010-01-09 21:25:50 följande:
    åhh undra om någon av alla ni idérika brudar kan hjälpa mig med detta.. Jag hade tänkte ha en polaroidkamera på bröllopet, så folk kunde ta en "rolig" bild på sig och sätta på samma sida om dom skriver i i gästboken..kunde varit lite kul men känns som om det e kört då dom nog itne görs längre och verkar inte få tag på någon till vettigt pris..någon som har nån bra och kul idé?
  • Tokisen

Nä, vad tråkigt Källerudd.
    Hoppas ni kommer på nån annan som kanske passar bätrre och som vill.
    man blir så lätt besviken, för man målar upp hur man vill ha d.
    Kramar om

• Tokisen

KAnonbra sida, ska försöka mig på dem här deg hjärtana jag med

KatjaB skrev 2010-01-10 12:22:08 följande:
    jag tänkte också försöka göra placeringskortshållarna.. ska göra trolldeg o prova mig fram
  • Tokisen

Imorron börjar jag med LCHF för jag ska ner några kilo jag med innan jag beställer klänning.

• Tokisen

Jag har tänkt ifrån millys, har hittat den klänningen jag vill ha där.

minimis skrev 2010-01-10 21:26:20 följande:
    Vart ska du beställa klänning?
  • Tokisen

Jag höll på med det innan jul, och jag har aldrig mått så bra, så d e bara på d igen imorron

Kärleken9 skrev 2010-01-10 22:07:03 följande:
    Källerud: Trist för er, förstår att musten gick ur, det gjorde det för mig med då min "perfekta" tärna är gravid och ska föda 3 veckor innan bröllopet, och därför tackade nej. Men det har löst sig och min systerdotter ska nu vara tärna, känns roligt och bra. Den första tjejen kommer troligen följa med till frissan ändå. Jag förstår hennes val att hoppa av helt och fullt. Den första tjejens andra hälft är ingen som kan dela jobbet med henne? Måste ni ha flera? LCHF har jag och min älskling kört sen i början av september och vi har båda passerat -10kg nu. Har gått hur enkelt som helst så jag rekomenderar det gärna!!! Ska bli spännande att se hur många kg man har tappat tills den stora dagen, där min syster kommer in och kan fixa till ev insyning av klänning. På lördag ska jag och en vännina kolla klänningar, ska bli riktigt roligt. Har kollat, igen, på ringar idag men vi backar alltid istället för att köper. Vet inte varför, 3600:- verkar bli det billigaste vi "kommer undan" känns ändå som mkt pengar. Men man får dem på några dagar så eg är det ju ingen brådska. Men jag har rabatt just nu så eg borde vi slå till... Ni som använder er av www.mywedding.com har ni använt deras inbjudningskort? Hur går det till? Nu håller jag ju redan på med våra så jag ska inte använda dem men blev nyfiken.
  • Tokisen

Bra jobbat skulle jag oxå skriva ju

• Tokisen

Kärleken9
    jag han bara gå ner 5 kg innan jag förstårde allt
    men faktiskt bara gått upp 2 igen så man får vara glad för d lilla hahaha.

D med klänningen e j'ättesvårt, ska hon ha mycket för den?

• Tokisen

LCHF är att man låter bli kolhydraterna och ersätter det med fett (rätt fett)
    jag tycker d e kanon, sötsuget försvinner helt, man e mätt men inte tungt mätt.
    Min mage funkar bättre på alla håll.

Svar på tråden Juli 2010