Juli 2010
källerud: Klänning nr 1 får en röst från mig
källerud: Klänning nr 1 får en röst från mig
Det går så fort här så det är inte så lätt att hänga med men... försöker samla ny energi och min finaste kom förbi jobbet med en röd ros idag. Är fortfarande ny kär
Taget tag i blomfronten och försöker beställa vår caketopper. Inser att tårtan behöver minst 100 röda rosor + bordsdekorationer med rosor... ni kommer se mig galloperande runt på Hötorget vilt handlandes blommor dagen innan bröllopet.
Ena tärnan har varit ute och handlat underklänning till sig och det är läge att beställa deras klänningar.
Älsklingen har börjat med hemsidan så nu rullar det igen.
Katja: Spännande med tv.
Roses: det går inte så fort för alla vänner att säga grattis... dom kommer när du inte förväntar dig det
Roligt att allt går så bra för er alla
Känner på mig Ceke att du har rätt shoppaaaaa!!!
Häromdagen åkte det för bi en mörkblå Volvo med ett klistermärke med Café Kvarnudden... då tänkte jag på dig känner du möjligen ägaren???
Killar är roliga... min finaste säger att det är långt kvar och att vi hinner med allt och att det säääääkert går att boka allt två veckor innan dagen B.
Har fått offert på tårta för 22 kr biten med ställning och då får vi dekorera den skälva. Taget!
Bussbolaget vill ha 7.700 kr för att för att köra 45 minuter dit samt hämta oss på kvällen. Tycker det är dyrt försöker hitta andra firmor. Tips mottages glatt.
Hur går det med båtnamnet. Vilka förslag har kommet in?
Vi gjorde förfrågan om 50 personer och vet att många bor så till att de vill köra bil skälva. Håller på att väntar på svar från SL där ena tärnan har bra kontakter. Hoppas på ett något lägre pris. Annars får vi bita i det sura äpplet och putta till en peng till och det börjar kännas som att det blir pengarna rinner iväg... hoppas allt blir bra tillslut
Vi önskar att så många som möjligt kan festa loss och inte ha halva gänget körandes hem med familjens bil. Tycker stämningen på en vuxenkväll är roligare om alla kan koppla av och dricka ett glas vin eller två utan att behöva tänka på hemresa eller 600 - 1000 kr i taxikostnad.
Taxibilarna har stora problem att hitta dit och beställer vi taxi åt dem så har det tydligen hänt flera gånger att taxin inte dykt upp... inte så kul att stå där och vänta...
Hoppas jag också För oss kändes det som att släpar vi ut våra vänner ut på landet i Upplandsbro då får vi släpa hem dem också Vi tittar också på alternativet minibuss till pendeltåg eller likvärdig plats och ta in någons syskon att köra.
Roses håller med mer info om bra handlare från Hötorget. Det skall tydligen finnas/har funnits en äldre dam som har ett av stånden och har bättre kvalitet på sina blommor. Slut på meddelandet till Roses
Med riska att bli lynchad så tänker vi så här: Vi vill bjuda på bröllop och har avsatt en viss summa pengar för det. Vi vill inte att våra vänner skall behöva betala möhippa/Svensexa:500-1000 kr, kläder 200
Ursäkta halva meddelandet föll bort.. Vi önskar bjuda från A-ö och vill inte att våra vänner skall ha kostnader på allt från 500
Mrs Opp skrev 2010-02-12 10:58:46 följande: