Juli 2010
Nix, men från Matildas fest som säljer samma skor. Är nöjd med mina skor som jag köpte därifrån
Nix, men från Matildas fest som säljer samma skor. Är nöjd med mina skor som jag köpte därifrån
Korallbruden: Fina caketoppers. jag har hittat en skitkul som vore perfa för oss, men de är ju så dyra!
www.weddingmountain.com/pc-588-0-gone-fishing-interchangeable-cake-topper.aspx
Hm, varför blir det så in i bängen konstigt med min länk för?
URL: www.weddingmountain.com/pc-588-0-gone-fishing-interchangeable-cake-topper.aspx
Nu kanske det funkar, hoppas jag =)
Haha, nu har jag liksom bestämt mig att jag ska lyckas lägga in en fungerande länk. Eller i a f för mig kommer jag bara till vår sida här på BT när jag klickar på länken jag lagt in. haha
länk:www.weddingmountain.com/pc-588-0-gone-fishing-interchangeable-cake-topper.aspx
Skratt, snart får jag psykbryt på det här Korallbruden, jag kom inte in på din länk heller..
Snart ger jag upp. Hur som helst är det från www.weddingmountain.com och sen Caketoppers, Funny caketoppers och varianten "Gone fishing"
Bra idé
Korallbruden: Har du kollat på ebay? Har varit inne o kikat där och sett de två som du verkar ha kikat på!
Hmm, jag gjorde den långa varianten av att söka efter Caketopper Wedding, så kom det upp MASSOR av sidor.. men sök efter deras namn så som de heter på den sidan du tittat på! Så hittade jag Gone fishing i alla fall. har lagt ett bud, så får se hur det går
Korallbruden: Jag har för mig att jag såg båda, men är inte hundra! Har varit inne på så många sidor så jag kan ha mixat ihop det hela lite...
jag har lagt ett bud på "Gone fishing" i alla fall. Haha, vore en kul grej eftersom vi fiskar en del och fiskade t.om. på vår andra date och det var väl då jag smälte Träffade just svärmor, som håller på med ljuspartyn, och söt som hon är har hon kikat in en caketopper från partylite som hon ville köpa åt oss. Försökte lite snällt berätta att jag hade andra idéer och kikat in en viss annan som jag lagt bud på. Suck, hon vill ju bara va snäll och det är hon verkligen! Och så vill hon va med o hjälpa till och så fick hon "korgen" på en av de första idéer hon kom med. Jaja..