Juli 2010
och att han hoppas på en lapdans i kyrkan. Hm
och att han hoppas på en lapdans i kyrkan. Hm
Tillbaka från den stora lilla staden... och guldsmeden Ringen kommer bli super! Bättre än på bilden
Gillar denna helg!
Korallbruden: Ooo, jag skulle bli SÅ stolt över honom
varför är alla är dumma i canada.
can-nada
Vem har djungelns slappaste fitta?
- Fladdermusen
varför är en skiljsmässa så dyr?
- för att dom är värd det
Tjejer är helgon i kyrkan, änglar hos grannarna, och djävlar i hemmet!
Tjejer är som leksaker, attraktiva i början men tråkiga i längden
Ceke har förvandlats till Kece
Bra jobbat Korallbruden!
Kärleken: De färgerna blir superfina tillsammans!
Tjohoo =) Nu har min klänning börjat ta form och idag gick det att se rätt bra hur slutprodukten kommer bli. Helt otroligt kul Idag nålade vi fast sidenet och spetsen utifrån var sömmar ska va, hur veckningarna ska bli etc. Lääängtar tills nästa gång jag ska hem och se hur den tagit form!
haha, nä, det är sant. Det hade jag faktiskt aldrig tänkt på innan vi drog igång med egna planer
Hm, vi har funderat på att ha rätt mycket musik. Det ser ut som två eller tre solosånger.. men så vet vi inte om någon av dem ska va istället för orgel på väg in/ut..
Det är min bror + en barndomskompis samt min tärna som ska sjunga. Tyvärr vill brorsan & kompisen inte gärna sjunga den låt vi önskat... Vi har fastnat för Michael Jacksons "I just can´t stop loving you"... och den blir tydligen inte bra för dem. Trist, men tja, vad gör man? Får fundera på någon annan istället. Tärnan ska sjunga "From this moment" i alla fall. Började som ett skämt som blev till allvar Jätterörande att hon vill göra det!
Hur mycket har ni funderat på in- och utmars? Såg på kyrkomusik.se att "öppna landskap" fanns som orgelmusik o som förslag på in-utmars! Det skulle va nåt, en av mina absoluta favvotexter (skärgårdstjej) Tror inte det blir några ordinära pampiga orgelstycken för oss utan mer charm o skoj, men vi får väl se
Korallbruden: Den andra länken funkade inte... "Du är allt" är ju riktigt fin. Har faktiskt inte hört den tidigare, men kanske för att jag snöat in på "min" musik, rockklassiker, bob dylan etc ´när jag väl lyssnar på musik istället för på talbok
Jag är faktiskt lite förtjust i Lundells "kärleken förde oss samman", men Kekke verkar inte så övertygad =)