Inlägg från: Kärleken9 |Visa alla inlägg
  • Kärleken9

Juli 2010

Hörrni visst kan man väl ha lime, silver och vitt tillsammans? Min svägerska har sååå svårt att få en bild av det i huvudet. Tänker vita dukar, silver löpare typ organza, sizflor eller tyll, lime i dekorationer på duk och ljus och vita servetter. Plz säg vad ni tycker, kan man väl ha????

• Kärleken9

Tack! Ni vet hur man blir när alla tycker. Bra då fortsätter jag med min indre bild

• Kärleken9

Tack tjejer, skönt att ha er som är inne i samma banor som mig och framför allt inne i samma tänk, runt allt med bröllop. Ska jag bara få tag på något att ha som löpare. Lutar åt att det är billigast att beställa på e-bay men jag vet inte varför jag tvekar.

• Kärleken9

KatjaB: utbudet är för stort kanske Vilket material är du inne på? Vilken färg söker du? Du har väl köpt en del på ebay, har det alltid funkat bra? Känns som mer företag som säljer där än på tradera. Är själv en van tradera köpare, ja och säljare också, så eg vet jag inte varför jag är mer skepptisk till ebay...

• Kärleken9

Korallbruden: tack

KatjaB: 3 kr inkl frakt???? OJ!!! Tror nog att rosa blir fint till det, bryter av fint mot vanilj och svart (vitt ingår ju nästan i alla dukningar) Vilket material har du bestämt dig för?

• Kärleken9

KatjaB: Ja det var ju super billigt ändå! Tittade på såna igår och matchande kravattnål.

juli2010: HEMSKT gärna!

roses: tack.

• Kärleken9

Sajberprillan: wow vilken cool ide med limfrukt och en blomma, får man sno den av dig? Ska ju som sagt ha lime vi med. Fin klänning och inbjudningskort, grattis till att vara klar med dem.

Då är ju dekorväven på panduro billigare än 19kr metern, iof så kanske man inte delar den, ja ja har inget företag ändå.

ceke: Kul med klänningen

Idag har jag letat ringar, har hittat båda för 2700:- är nog det minsta vi kan "komma undan med" Kruxet är att de måste hämtas i gbg, det är ju lite långt får se hur vi kan lösa det.

• Kärleken9

Ganska skönt att höra att det verkar vara så för alla oss som skickat inbjudan. Tror vi lever i vår lilla bubbla och för "folk" är det roligt men inte nåt som det är så brottom med är ju flera månader kvar till osa går ut. De vet troligen inte hur mkt det är med bröllop.

• Kärleken9

Sajberprillan: Tack så mycket kan bara instämma!

• Kärleken9

Mitt inlägg måste ha försvunnit igår...

Vi ska ju som bekant ha säckpipa på in-/utmarch blir klassiska säckpipestrofer, man kan inte spela vad som helst på säckpipa Sen ska vi försöka hitta någon solist till kyrkan, har inte hittat någon än. Ska prata med prästen och lite andra. Lättare nu när det är öppet. Blir väl 2 låtar av denna. Har inte riktigt spikat vilka än, beror på personen som ska sjunga också. Men det blir iaf svenskt känns av någon anledning fel med engelskt i kyrkan, för oss. Säckpipeblåsaren kommer spela på kyrkbacken också.

Svar på tråden Juli 2010